|
S katero firmo bi se vi čez nekaj ket najraje peljali na Kanin? |
Doppelmayr |
|
83% |
[ 5 ] |
Leitner |
|
0% |
[ 0 ] |
Poma |
|
16% |
[ 1 ] |
|
Skupaj glasov : 6 |
|
| Nova žičnica na Kaninu? | |
Vlečnica krožnik
Pridružen/-a: 16.04. 2018, 18:26 |
Prispevkov: 24 |
Kraj: Postojna |
|
Objavljeno: 08 Jun 2018 14:07 |
|
Včeraj sem na internetni strani Delo prebral, da se nam v sloveniji morda obeta povsem nova krožnokabinska žičnica za 10 ljudi na Kaninu
Če ste kdaj že bili na tam gor, veste, da je tista stara Pomina res že odslužena in potrebna zamenjave. Poleg tega pa je vzrok za novo napravo predvsem garancija, ki bo potekla kmalu
Trasa naj bi bila zelo podobna stari, samo da bo imela nova žičnica 3 postaje ( namesto štirih). Sedaj pa proizvajalec. Bovška občina bo izbirala med 3 ponudniki, Doppelamyr, Leitner in Poma. O proizvajalcu bo najverjetneje odločala cena, saj menijo da so naprave enako kvalitetne.
Osebno bi najraje videl Doppelmayr, vendar je ta med vsemi ponudniki najdražji in se najbrž zanj ne bodo odločili. |
Nazadnje urejal/a D line 08 Jun 2018 21:00; skupaj popravljeno 1 krat
|
AS111
Gost
|
Objavljeno: 08 Jun 2018 14:11 |
|
Upam, da zamenjajo z Doppelmayerjem.
Sicer pa ni treba it na Kanin, da vidiš v kako slabem stanju je. Že poročila so dovolj, da postaneš žalosten |
|
| Potek obratovalnega dovoljenja kaninske kabinske žičnice | |
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 27.01. 2016, 14:00 |
Prispevkov: 118 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 25 Okt 2021 08:32 |
|
Tale članek sicer govori bolj o gradnji Leitnerjeve fiksne štirisede Vitranc 2 v Kranjski gori, omenja pa tudi nekaj (vsaj po mojem) bolj zanimivega: kaninski O4K čez leto in pol poteče obratovalno dovoljenje (to sicer ni neka novica, ampak nekako se o tem do zdaj skoraj ni govorilo, kot da si skušajo prekriti neizogibno realnost). Ali kdo kaj ve, kaj se bo zgodilo? Kakor vem niti raspisa še ni bilo, kaj šele, da bi kaj vedeli o projektu in proizvajalcu … jaz se bojim, da bomo par let brez slovenske povezave na Kanin. |
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 03.12. 2018, 15:54 |
Prispevkov: 126 |
Kraj: Dobrova |
|
Objavljeno: 26 Okt 2021 08:00 |
|
Me nebi presenetilo če bi to bilo res, pri nas je vse možno.
Obratovalnega dovoljenja se verjetno ne da podaljšati? |
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 27.01. 2016, 14:00 |
Prispevkov: 118 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 26 Okt 2021 08:31 |
|
AS111 je napisal/a: |
Me nebi presenetilo če bi to bilo res, pri nas je vse možno.
Obratovalnega dovoljenja se verjetno ne da podaljšati? |
To je treba redno podaljševati (take stvari se sigurno delajo vsako leto ali vsakih nekaj let), ampak po 50 letih je očitno konec. Moram najti pravilnik, ki to ureja, pa bom videl … |
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 03.12. 2018, 15:54 |
Prispevkov: 126 |
Kraj: Dobrova |
|
Objavljeno: 27 Okt 2021 08:08 |
|
Na portalu N1 piše:
N1 info je napisal/a: |
Kanin bo moral do 2023 zamenjati krožno kabinsko napravo
Na Kaninu so povsem odvisni od naravnega snega, saj nimajo umetnega zasneževanja. Za zagon naprav potrebujejo vsaj 1,5 metra snega. Pričakujejo, da bodo vsaj ob koncih tedna obratovali že novembra.
Zaradi katastrofalnih zadnjih dveh sezon, ko so obratovali zelo malo, tudi pred novo niso izvedli večje naložbe. Za letošnjo predvidevajo obratovanje vseh naprav, večje projekte pa pričakujejo v prihodnjih letih.
“Kanin se v letu 2023 pripravlja na investicijo v novo krožno kabinsko napravo, saj zdajšnji gondoli poteče veljavno obratovalno dovoljenje (50 let), zato bo to naložba, ki bo dejansko pomenila veliko novost na Kaninu,” pojasnjuje direktorica Manuela Božič Badalič. |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1
|
|
|
|
|