  | 
	
			
	
 
				
            
             
                        
            	
			           
			
 
  |  Tovorna žičnica Trst  |   |  
  
	| 
		
		 Vodja obratovanja
  
				
		 
		
			| Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |  
			| Prispevkov: 1965 |  
			| Kraj: Mengeš |  
		 
		 
	 | 
	
	
		  Objavljeno: 16 Maj 2008 07:38 | 
		     | 
	 
	 Super reportaža, ni kej... Je to tak sistem, da nosilna vrv miruje, vlečna je pa pod njo? Zelo zanimivo... a to še laufa? Spomnim se, da je žičnca tam, sam ne vem a še obratuje al ne? Bl žalostno je vidt, ampak za premog je dobra    | 
 
	| 
	  _________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
 
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!" 
	 | 
 
  
	| 
		
		 Enosedežnica
  
				
		 
		
			| Pridružen/-a: 07.06. 2009, 09:10 |  
			| Prispevkov: 78 |  
			 |  
		 
		 
	 | 
	
	
		  Objavljeno: 07 Jun 2009 12:49 | 
		     | 
	 
	 Lep pozdrav vsem!
To je moj prvi prispevek.
 
Tukaj je moja prva slika tovorne žičnice v Trstu:
    | 
 
	| 
	  
	 | 
 
  
	| 
		
		 Vodja obratovanja
  
				
		 
		
			| Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |  
			| Prispevkov: 1965 |  
			| Kraj: Mengeš |  
		 
		 
	 | 
	
	
		  Objavljeno: 07 Jun 2009 13:47 | 
		     | 
	 
	 Dobrodošlica Atlas!
 
Kvalitetna slika, ni kej. Če imaš kaj materiala kar objavi    | 
 
	| 
	  _________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
 
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!" 
	 | 
 
  
	| 
		
		 Enosedežnica
  
				
		 
		
			| Pridružen/-a: 07.06. 2009, 09:10 |  
			| Prispevkov: 78 |  
			 |  
		 
		 
	 | 
	
	
		  Objavljeno: 08 Jun 2009 19:35 | 
		     | 
	 
	 Stanovanja v Trstu z enkratnim razgledom in pogledom na ... tovorno žičnico:    
  | 
 
	| 
	  
	 | 
 
  
	| 
		
		 Vodja obratovanja
  
				
		 
		
			| Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |  
			| Prispevkov: 1965 |  
			| Kraj: Mengeš |  
		 
		 
	 | 
	
	
		  Objavljeno: 08 Jun 2009 22:52 | 
		     | 
	 
	 Hmm... zanimivo - a je kakšen steber v bližini? Kolk je pa zadeva hrupna? Ali obratuje 24h na dan? Kadarkol sm se peljal tam vedno je vozila, zato prašam    | 
 
	| 
	  _________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
 
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!" 
	 | 
 
  
	| 
		
		 Enosedežnica
  
				
		 
		
			| Pridružen/-a: 07.06. 2009, 09:10 |  
			| Prispevkov: 78 |  
			 |  
		 
		 
	 | 
	
	
		  Objavljeno: 09 Jun 2009 21:11 | 
		     | 
	 
	 Malo sem pogledal kaj žičnica prevaža. Nekakšen pesek ali kamenje bolj bele barve. Zgornja postaja je pri kamnolomu/peskokopu. Tam so kamnine iz apnenca. Spodnja postaja je v bližini železarne. V postopku pridobivanja jekla je potrebno apno, s pomočjo katerega se zmanjšuje vsebnost škodljivega žvepla v jeklu. S pomočjo apna se tudi omogoča primerno odstranjevanje žlindre iz taline. Zato sklepam takole: Žičnica služi za dovoz apnenca iz kamnoloma v apnenico, to je obrat za pridobivanje apna za potrebe tamkajšnje železarne. (Tako sklepam. Vsekakor bom vesel vsakršne morebitne točnejše informacije.)
 
Govori se, da naj bi železarna obratovala še kakšnih 3 do 5 let. Potem bo železarna ugasnila. Najverjetneje bo takrat odšla v preteklost tudi žičnica.     
Na sliki vidimo tovor žičnice:
   | 
 
	| 
	  
	 | 
 
  
	| 
		
		 Vodja obratovanja
  
				
		 
		
			| Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |  
			| Prispevkov: 1965 |  
			| Kraj: Mengeš |  
		 
		 
	 | 
	
	
		  Objavljeno: 09 Jun 2009 22:58 | 
		     | 
	 
	 Super podatki... js prov velik o tej žičnici ne vem. Je pa verjetno res, da bodo žičnico pustil propadanju, ko bo šla železarna v franže...    | 
 
	| 
	  _________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
 
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!" 
	 | 
 
  
	
	
	
		
			Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu 
		 | 
		
			Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas   
			Stran 1 od 3  
			 
			
		 | 
	 
	 
	 | 
 
	| 
	 | 
 
  
	 | 
	  |