|
| Napenjanje nosilne vrvi? | |
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 13 Jun 2009 19:42 |
|
Imam eno vprašanje, če bi slučajno kdo vedel:
Ali ima pri žičnicah z ločeno vlečno in nosilno vrvjo tudi nosilna svoje napenjanje? |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 13 Jun 2009 22:32 |
|
Seveda, tudi nosilne vrvi imajo napenjanje, tako kabinske, kot nihalke. Na Veliki Planini se pri nihalki lepo vidi, kako nosilna vrv potuje gor in dol. Vec napisem doma na komp, k zdj pisem s Krvavca na gsm:-) |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 15 Jun 2009 20:46 |
|
Samo še to me zanima, je napenjanje vlečne vrvi na isti postaji kot napenjanje nosilne? |
|
Kabinska žičnica
Pridružen/-a: 25.10. 2009, 09:33 |
Prispevkov: 383 |
Kraj: Celje |
|
Objavljeno: 24 Nov 2009 18:14 |
|
Mene pa zanima, če pri 2s in 3s žičnicah ima vrv napenjanje ali ne? |
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 24 Nov 2009 19:13 |
|
Vse vrvi imajo napenjanje. |
|
Enosedežnica
Pridružen/-a: 14.06. 2009, 18:29 |
Prispevkov: 76 |
|
|
Objavljeno: 24 Nov 2009 19:14 |
|
Obe imata napenjanje nosilna in vlečna |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 24 Nov 2009 22:10 |
|
Napenjanje z utežjo deluje na principu "tehtnice", hidravlično pa podobno, le da silo ustvarja pritisk olja, ki se pretaka.
Ve kdo še kakšen detajl? |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Vlečnica krožnik
Pridružen/-a: 24.11. 2009, 10:59 |
Prispevkov: 21 |
Kraj: Maribor - levi breg |
|
Objavljeno: 28 Nov 2009 09:45 |
|
Fischer2 je napisal/a: |
Samo še to me zanima, je napenjanje vlečne vrvi na isti postaji kot napenjanje nosilne? |
P3R0 je napisal/a: |
Ni nujno. Pravzaprav so to redki primeri. |
Na zdaj že bivši Pohorski vzpenjači ( O4K) so se uteži za napenjanje vlečne in obeh nosilnih vrvi nahajale na spodnji postaji. Pogon pa se je nahajal na zgornji.
Lp Signal |
|
Vlečnica krožnik
Pridružen/-a: 24.11. 2009, 10:59 |
Prispevkov: 21 |
Kraj: Maribor - levi breg |
|
Objavljeno: 28 Nov 2009 10:08 |
|
polarisprox440 je napisal/a: |
Napenjanje z utežjo deluje na principu "tehtnice", hidravlično pa podobno, le da silo ustvarja pritisk olja, ki se pretaka.
Ve kdo še kakšen detajl? |
Lahko, prosim, kdo pojasni zakaj se na novejših napravah uporablja hidravlično napenjanje.
Pri hidravličnem napenjanju je možno nastavljati napenjalno silo, vendar obstaja možnost hitrega padca tlaka v hidravličnem sistemu, kar je lahko usodno.
Lp Signal |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 2
|
|
|
|
|