Odgovori na to temo
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
Ta naprava pa pomoje ni iz šestdesetih let. Iz sredine sedemdesetih pa bi že lahko bila.

Drugače pa ima zelo zanimive stebre.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 20:01
Prispevkov: 1226
Kraj: Iz0ła
Odgovori s citatom
Uhh...Sem napisal 60ih? UUps Very Happy Res je, sedemdeseta so...

_________________
Prispevki by Graffer Very Happy
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom P3R0 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52
Prispevkov: 1303
Kraj: Radovljica
Odgovori s citatom
Polaris, tisti trije negativci so tudi meni zakon. Fajn te preruka, potem pa hud vzpon.

_________________
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom whistler Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
 Nova elektrika 
Enosedežnica

Pridružen/-a: 03.08. 2009, 10:58
Prispevkov: 55
Kraj: Domžale
Odgovori s citatom
To žičnico so pripeljali iz Dolomitov vendar ne vem točno katerega leta. Čez kakšni dve leti so me klicali zaradi težav z obstoječo elektro opremo in sem saniral le začasno, ker je bilo vse preveč oksidirano tako, da je bila hitrost kar približno taprava. Kakšno dobro leto smo popravljali in leta 1998 smo zamenjali celo elektro opremo tako, da sedaj dela vse skupaj normalno. Morali smo tudi obnoviti motor, ki je imel prebit enega od pomožnih polov.

Zanimiv je sam reduktor, ki je ogromen tako, da imaš občutek, kot bi gledal narobej postavljen tank. Tak je občutek, ko prideš v strojnico. Notri gre nekaj sodov olja. Na postajo so ga spravili tako, da so postavili postajo in nasuli šoder tako visoko, da so reduktor potem potegnili na hišo. Šele nato so hišo dokončali.

Drugače pa pokriva najboljše smučišče na Voglu. Hitrost je do 2,4m/s vendar v praksi vozi 2,2m/s, kjer je izkoriščenost optimalna.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom awdfun Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
 Re: Nova elektrika 
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
awdfun je napisal/a:

Zanimiv je sam reduktor, ki je ogromen tako, da imaš občutek, kot bi gledal narobej postavljen tank. Tak je občutek, ko prideš v strojnico. Notri gre nekaj sodov olja. Na postajo so ga spravili tako, da so postavili postajo in nasuli šoder tako visoko, da so reduktor potem potegnili na hišo. Šele nato so hišo dokončali.


Hudo! Blagor tebi, ko vse to vidiš Cool

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52
Prispevkov: 1303
Kraj: Radovljica
Odgovori s citatom
@awdfun, si bil pred nekaj leti zraven, ko so morali motor zaradi okvare odpeljati v dolino sredi sezone?
Imaš mogoče kakšne podatke za kaj je šlo?

_________________
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom whistler Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
 Motor Vogel 
Enosedežnica

Pridružen/-a: 03.08. 2009, 10:58
Prispevkov: 55
Kraj: Domžale
Odgovori s citatom
Bil sem zraven, saj sem postavil diagnozo. Prebit je bil del glavnostičnega navitja za dodatno magnetenje statorja in motor je začel zgubljati vrtilni moment pri večji obremenitvi. Potrebno je bilo motor odpreti, očistiti in ponovno zalakirati del navitja na statorju in motor od takrat dela v redu.
Že prej sem napisal, da je bila napaka na pomožnih polih, ki je tudi zvezan v serijo z rotorjem, je pa del statorja in skrbi za to, da se kolektor ne iskri (boljša komutacija). Tudi tega je bilo potrebno obnoviti(popraviti izolacijo). Od takrat dela motor brezhibno.
Je pa motor nekaj posebnega, saj ima dva priključka za rotor in sicer za vsako smer posebej. To sta dva navitja, ki dodastno magnetita stator odvisno od velikosti in smeri obremenitve. Eno od teh dveh navitij je nagajalo.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom awdfun Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52
Prispevkov: 1303
Kraj: Radovljica
Odgovori s citatom
Hvala za izčrpen opis!

_________________
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom whistler Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Vidim, da je tvoje delo nadvse zanimivo, upam, da najdem kdaj takole zaposlitev...

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 20:01
Prispevkov: 1226
Kraj: Iz0ła
Odgovori s citatom
Ja to je res super... A si že dolgo v tem biznisu?

_________________
Prispevki by Graffer Very Happy
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom P3R0 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
 Zicnice 
Enosedežnica

Pridružen/-a: 03.08. 2009, 10:58
Prispevkov: 55
Kraj: Domžale
Odgovori s citatom
Kar se tiče avtomatizacije žičnic, sem to začel že pred ca 20 leti. Drugaće sem pa takoj po diplomi delal 11 let v razvoju reguliranih pogonov in CNC krmilij v Iskra Avtomatiki. Ko je šla firma v stečaj, sem odprl svojo firmi pred 19 leti. Takoj se je pokazala potreba v avtomatizaciji žičnic, saj sem bil specialist za enosmerne pogone, ki se uporabljajo na teh napravah. Skozi delo (popravilo naprav) sem naštudiral počasi tudi ostale funkcije samih naprav in tako je evolucija vodila do tega, da smo začeli tudi graditi novo elektro opremo. Prvo smo naredili za sedežnico Križ na Voglu, ki ne dela več. Kupili so rabljeno in na osnovi izkušenj iz Zadnjega Vogla, so hoteli imeti novo elektriko. Ta sedežnica je dejnko naprava na Voglu, ki je največ obratovala in se je mehanika enostavno zrabila. Drugače je pa delalal brezhibno celo življensko dobo.
Elektro opremo za žičnice smo prodali tako v Nemčijo, Ukrajino, Turčijo in celo Libanon. Povsod sem bil tudi na zagonu tako, da sem videl kar nekaj eksotičnih smučišč. Sicer imam bližnjice do njihovih strani na swoji web strani.
Sedaj nas je več v firmi in delamo največ za industrijo po Sloveniji in Evropi.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom awdfun Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 20:01
Prispevkov: 1226
Kraj: Iz0ła
Odgovori s citatom
Lepo to. A kdo ve koliko t ma utež žičnice?

_________________
Prispevki by Graffer Very Happy
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom P3R0 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42
Prispevkov: 1128
Kraj: Gorenja vas
Odgovori s citatom
noo še malo slikicc... nebom več govoril samo povem da je REMONT Very Happy:















...Pogonskega kolesa:...










Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom BoziceK Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Super... kako so se znajdl - upam, da je kamjon zažlajfan, pa še v prestav... Cool

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
Na tej sedežnici se tudi vidi, da so si bile starejše Grafferjeve in Leitnerjeve naprave precej podobne. Poglejte stebre, na prvi pogled spominjajo na Grafferjeve z loki Wink
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas  
Stran 2 od 4  

  
  
 Odgovori na to temo