|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 17 Jun 2009 08:54 |
|
Ta naprava pa pomoje ni iz šestdesetih let. Iz sredine sedemdesetih pa bi že lahko bila.
Drugače pa ima zelo zanimive stebre. |
|
| Nova elektrika | |
Enosedežnica
Pridružen/-a: 03.08. 2009, 10:58 |
Prispevkov: 55 |
Kraj: Domžale |
|
Objavljeno: 18 Avg 2009 13:26 |
|
To žičnico so pripeljali iz Dolomitov vendar ne vem točno katerega leta. Čez kakšni dve leti so me klicali zaradi težav z obstoječo elektro opremo in sem saniral le začasno, ker je bilo vse preveč oksidirano tako, da je bila hitrost kar približno taprava. Kakšno dobro leto smo popravljali in leta 1998 smo zamenjali celo elektro opremo tako, da sedaj dela vse skupaj normalno. Morali smo tudi obnoviti motor, ki je imel prebit enega od pomožnih polov.
Zanimiv je sam reduktor, ki je ogromen tako, da imaš občutek, kot bi gledal narobej postavljen tank. Tak je občutek, ko prideš v strojnico. Notri gre nekaj sodov olja. Na postajo so ga spravili tako, da so postavili postajo in nasuli šoder tako visoko, da so reduktor potem potegnili na hišo. Šele nato so hišo dokončali.
Drugače pa pokriva najboljše smučišče na Voglu. Hitrost je do 2,4m/s vendar v praksi vozi 2,2m/s, kjer je izkoriščenost optimalna. |
|
| Re: Nova elektrika | |
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 18 Avg 2009 23:39 |
|
awdfun je napisal/a: |
Zanimiv je sam reduktor, ki je ogromen tako, da imaš občutek, kot bi gledal narobej postavljen tank. Tak je občutek, ko prideš v strojnico. Notri gre nekaj sodov olja. Na postajo so ga spravili tako, da so postavili postajo in nasuli šoder tako visoko, da so reduktor potem potegnili na hišo. Šele nato so hišo dokončali. |
Hudo! Blagor tebi, ko vse to vidiš |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
| Motor Vogel | |
Enosedežnica
Pridružen/-a: 03.08. 2009, 10:58 |
Prispevkov: 55 |
Kraj: Domžale |
|
Objavljeno: 20 Avg 2009 08:12 |
|
Bil sem zraven, saj sem postavil diagnozo. Prebit je bil del glavnostičnega navitja za dodatno magnetenje statorja in motor je začel zgubljati vrtilni moment pri večji obremenitvi. Potrebno je bilo motor odpreti, očistiti in ponovno zalakirati del navitja na statorju in motor od takrat dela v redu.
Že prej sem napisal, da je bila napaka na pomožnih polih, ki je tudi zvezan v serijo z rotorjem, je pa del statorja in skrbi za to, da se kolektor ne iskri (boljša komutacija). Tudi tega je bilo potrebno obnoviti(popraviti izolacijo). Od takrat dela motor brezhibno.
Je pa motor nekaj posebnega, saj ima dva priključka za rotor in sicer za vsako smer posebej. To sta dva navitja, ki dodastno magnetita stator odvisno od velikosti in smeri obremenitve. Eno od teh dveh navitij je nagajalo. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 20 Avg 2009 14:10 |
|
Vidim, da je tvoje delo nadvse zanimivo, upam, da najdem kdaj takole zaposlitev... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
| Zicnice | |
Enosedežnica
Pridružen/-a: 03.08. 2009, 10:58 |
Prispevkov: 55 |
Kraj: Domžale |
|
Objavljeno: 21 Avg 2009 07:38 |
|
Kar se tiče avtomatizacije žičnic, sem to začel že pred ca 20 leti. Drugaće sem pa takoj po diplomi delal 11 let v razvoju reguliranih pogonov in CNC krmilij v Iskra Avtomatiki. Ko je šla firma v stečaj, sem odprl svojo firmi pred 19 leti. Takoj se je pokazala potreba v avtomatizaciji žičnic, saj sem bil specialist za enosmerne pogone, ki se uporabljajo na teh napravah. Skozi delo (popravilo naprav) sem naštudiral počasi tudi ostale funkcije samih naprav in tako je evolucija vodila do tega, da smo začeli tudi graditi novo elektro opremo. Prvo smo naredili za sedežnico Križ na Voglu, ki ne dela več. Kupili so rabljeno in na osnovi izkušenj iz Zadnjega Vogla, so hoteli imeti novo elektriko. Ta sedežnica je dejnko naprava na Voglu, ki je največ obratovala in se je mehanika enostavno zrabila. Drugače je pa delalal brezhibno celo življensko dobo.
Elektro opremo za žičnice smo prodali tako v Nemčijo, Ukrajino, Turčijo in celo Libanon. Povsod sem bil tudi na zagonu tako, da sem videl kar nekaj eksotičnih smučišč. Sicer imam bližnjice do njihovih strani na swoji web strani.
Sedaj nas je več v firmi in delamo največ za industrijo po Sloveniji in Evropi. |
|
Tehnični direktor
Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42 |
Prispevkov: 1128 |
Kraj: Gorenja vas |
|
Objavljeno: 27 Avg 2009 20:46 |
|
|
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 28 Avg 2009 00:11 |
|
Super... kako so se znajdl - upam, da je kamjon zažlajfan, pa še v prestav... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 28 Avg 2009 08:12 |
|
Na tej sedežnici se tudi vidi, da so si bile starejše Grafferjeve in Leitnerjeve naprave precej podobne. Poglejte stebre, na prvi pogled spominjajo na Grafferjeve z loki |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 2 od 4
|
|
|
|
|