|
Enosedežnica
Pridružen/-a: 07.06. 2009, 09:10 |
Prispevkov: 78 |
|
|
Objavljeno: 30 Jun 2009 18:29 |
|
Vlečnica Stari Stani 1/2
Osnovne podatke o vlečnici si lahko preberemo iz naslednje slike:
Pogled nekako od sredine vlečnice proti spodnji postaji. V ozadju slike se vidi sedežnica Ročka:
To je pogled na spodnjo postajo vlečnice pri pastirskem stanu Stari Stani. Tukaj je tudi zgornja postaja sedežnice Ročka, ki pa je dostopna z avtomobili. Spodnja pa ni dostopna, kot sem zmotno zapisal v prejšnjem prispevku:
Pogled proti vrhu vlečnice. Slikano izza prvega stebra pri spodnji postaji:
Še malo višje:
Ups! Kam gredo vrvi žičnice?
|
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 30 Jun 2009 21:43 |
|
Odlične slike! Ne morem mimo spominov z Zatrnika, ko vidim te Grafferjeve naprave, ki so tu dejansko še lepo vzdrževane in v uporabi! Nisem bil še na Golteh, naslednjo sezono grem zagotovo, če ne že kar sedaj poleti!!! Kaj je pa z zajlo? Ali imajo kak remont zgornje postaje? |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Tehnični direktor
Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42 |
Prispevkov: 1128 |
Kraj: Gorenja vas |
|
Objavljeno: 01 Jul 2009 08:18 |
|
če bi meli remont bi bli tud stebri že pobarvani, glej kakšne blede barve so... |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 01 Jul 2009 11:28 |
|
Ja mogoče pa imajo remont mehanskih del, kot so kakšni ležaji, gumiranje koles...itd... Je pa za Graffer značilna siva barva - svetlo siva, še prej pa so bile oranžne... No ja, pozimi se ga slabo vidi, mogoče bi bilo najboljša kakšna temna barva - mogoče temno modra, temno zelena - da se tudi poleti lepo zlije z naravo... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Enosedežnica
Pridružen/-a: 07.06. 2009, 09:10 |
Prispevkov: 78 |
|
|
Objavljeno: 24 Jul 2009 11:11 |
|
|
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 26 Jul 2009 09:16 |
|
Hmm - ja steber in predsteber je res tak kot da je strojnica zgoraj in verjetno tudi je, spodaj pa napretje... Verjetno gre za obnovo reduktorja in motorja... pohvalno... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Enosedežnica
Pridružen/-a: 07.06. 2009, 09:10 |
Prispevkov: 78 |
|
|
Objavljeno: 26 Jul 2009 12:33 |
|
V hišici pod anteno (na zadnji sliki) ob zgornji postaji, sta bila dva moža, ki sta opravljala neke električne meritve. Slišal sem, da je eden rekel: "zdejle je devetsto voltov". Ima morda to kakšno zvezo s pogonskim motorjem? |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 26 Jul 2009 22:02 |
|
Hmm ponavadi so motorji na tovrtnih vlečnicah trofazni - torej 400 V oziroma po starih meritvah 380 V, tko da 900 V, hm kaj pa vem... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Enosedežnica
Pridružen/-a: 07.06. 2009, 09:10 |
Prispevkov: 78 |
|
|
Objavljeno: 11 Avg 2009 09:03 |
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 2 od 4
|
|
|
|
|