 |
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 22 Jun 2009 12:44 |
|
Pred vsako sezono je ponavadi remont, pred letno in zimsko. Takrat pogledajo vse vitalne dele naprave, preizkusijo zavore, pregled obrabe kakšnih jermenov, nivoji olja... take stvari... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52 |
Prispevkov: 1303 |
Kraj: Radovljica |
|
Objavljeno: 22 Jun 2009 17:19 |
|
P3R0 je napisal/a: |
Aja, pa tej remonti so verjetno pregled vitalnih delov, al kako? |
Seveda.
Pri vlaku je stvar drugačna. Vsak mesec je kontrolni pregled, po potrebi so popravila, vsaka 4 leta pa so revizije, pri katerih se lokomotiva oziroma garnitura popolnoma podre. tudi motorji... |
_________________

|
 | Motor Vogel |  |
Enosedežnica
Pridružen/-a: 03.08. 2009, 10:58 |
Prispevkov: 55 |
Kraj: Domžale |
|
Objavljeno: 11 Avg 2009 06:45 |
|
whistler je napisal/a: |
Motor je močan 633 kW.
Glede nosilnosti pa ne bi vedel. |
Kolikor vem jaz, je motor 710KW, 1300RPM, 500V DC. |
|
Tehnični direktor
Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42 |
Prispevkov: 1128 |
Kraj: Gorenja vas |
|
Objavljeno: 27 Avg 2009 17:05 |
|
|
|
Tehnični direktor
Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42 |
Prispevkov: 1128 |
Kraj: Gorenja vas |
|
Objavljeno: 27 Avg 2009 20:55 |
|
|
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 28 Avg 2009 00:13 |
|
Sam majo pa napisan NIHALNA ŽIČNICA  . Zaston nardim drugo tablo, sam, da bo prav... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 28 Avg 2009 08:09 |
|
Pa vidi se da so strešice kasneje dodajal
Pač napaka v prevodu, tole z nihalno žičnico.
Mi je pa še vedno velika uganka, za kaj se je tam znašla ravno Poma. |
|
Kabinska žičnica
Pridružen/-a: 25.10. 2009, 09:33 |
Prispevkov: 383 |
Kraj: Celje |
|
Objavljeno: 18 Nov 2009 14:19 |
|
Pri Pominih golndolah so meni zelo všeč tisti drvižni mostovi na postajah. To je zelo odlično tut v groznem vetru, če se kabina gunca. |
|
Kabinska žičnica
Pridružen/-a: 25.10. 2009, 09:33 |
Prispevkov: 383 |
Kraj: Celje |
|
Objavljeno: 19 Nov 2009 15:32 |
|
Mogu bi dat dvižni mostaji v narekovajih. Mislu sm tiste ograjce, ko se spustijo enako kot dvižni most. |
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 09.11. 2009, 21:52 |
Prispevkov: 120 |
Kraj: sorica |
|
Objavljeno: 19 Apr 2010 13:52 |
|
Ja drugače je pa varnostni faktor 7-9 za vse žičnice za prevoz oseb, glede pregledou je pa tko, izvaja se dnevne, tedenske, mesečne, sezonske in letne preglede oziroma remonte  |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 3 od 6
|
|
|
|
 |