|
Šestsedežnica
Pridružen/-a: 21.09. 2009, 19:40 |
Prispevkov: 268 |
Kraj: Maribor |
|
Objavljeno: 07 Nov 2009 20:40 |
|
Veš kak ... Je pa lepo na par slikicah sneg videt zgoraj. Zdaj bojo pa pomojem začeli z montažo spodnje postaje, ker je vse pripravljeno. |
|
Šestsedežnica
Pridružen/-a: 21.09. 2009, 19:40 |
Prispevkov: 268 |
Kraj: Maribor |
|
Objavljeno: 07 Nov 2009 20:47 |
|
Ja, ziher da bom šel pogledat, ker me to tudi zanima (in pa slikal seveda). Posnel sem danes tudi 2 videa, bom dal potem na youtube. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 08 Nov 2009 11:56 |
|
Super! A ma Leitner tole kar na zalogi vse, da tko hitro lahko zmontirajo naprvo? |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Šestsedežnica
Pridružen/-a: 21.09. 2009, 19:40 |
Prispevkov: 268 |
Kraj: Maribor |
|
Objavljeno: 08 Nov 2009 12:07 |
|
To sem jaz tudi razmišljal. Odklopne naprave so si tako več ali manj podobne, torej ni treba nekaj posebej delati. Stebre pa ostale dele pa so res hitro naredili, glede na to, da je bilo pred tem še opraviti vse meritve terena in ostalo izračunavanje. Pohorci so se res hitro podvizali! Res sem presenečen. Zdaj pa sploh ni več dvoma da bojo nardili vzpenjačo do Božiča! |
|
Šestsedežnica
Pridružen/-a: 21.09. 2009, 19:40 |
Prispevkov: 268 |
Kraj: Maribor |
|
Objavljeno: 08 Nov 2009 12:17 |
|
Možno da so merili, ampak te natančne meritve so vrjetno opravili šele letos, zakoličili mesta, kjer bodo stali stebri, ... Veliko delov je seveda na zalogi, kot so kolesne baterije in zgornji deli stebrov. Ostalo pa so mogli delati na novo, torej stebre, ... Bom pa zdaj bolj redno spremljal zadevo in obvezno bom poleg, ko bodo delali teste, ko bodo že imeli kabine in bo žičnica končana! Ker najprej je seveda treba opraviti nekaj testov brez nas, ki bi sedeli v kabinah. Zelo me zanima tudi nameščanje zajle na stebre, kar pa je lahko tudi zelo nevarno. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 08 Nov 2009 17:20 |
|
Ja proces izdelave je danes res bolj enostaven ob vseh modernih strojih... ko projektiva zriše ustrezne načrte se večina elementov izreže verjetno na laserskem izrezu, kjer je kvaliteta reza tako dobra, da se elemente le zvari in da v vroče cinkanje. Torej odpade vrtanje lukenj rezkanje ipd... no so elementi kjer je potrebno tudi to, vendar večino ne. Seveda imamo tu še cnc stružnice, kjer obdelujejo kolesa, ki pa so večinoma na zalogi, kot je povedal technoalpin... Je pa zanimivo, kako lahko vse skupaj spravijo na teren v tako kratkem času in zmontirajo. Logistika je tu kar doterana . Seveda pa vzporedno z matično firmo delujejo kooperanti, ki imajo prav tako veliko vlogo, da dobavljajo dele v dogovorjenem roku. S tem mislim na kabine, reduktorje, motorje, vrvi, elektronika... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Šestsedežnica
Pridružen/-a: 21.09. 2009, 19:40 |
Prispevkov: 268 |
Kraj: Maribor |
|
Objavljeno: 08 Nov 2009 18:24 |
|
Mogoče misliš ti namesto strojna, Metalna Maribor? |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 5 od 9
|
|
|
|
|