|
| Doppelmayr | |
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52 |
Prispevkov: 1303 |
Kraj: Radovljica |
|
Objavljeno: 03 Mar 2008 17:12 |
|
Doppelmayr je avstrijski proizvajalec žičnic s sedežem v Wolfurtu.
Prevzel je tudi vrsto drugih proizvajalcev, npr. Garavento.
Njihova spletna stran je: www.doppelmayr.com
Proizvajajo praktično vse naprave: vlečnice, fiksne in odklopne sedežnice, kabinske žičnice, telemix-e, kombinirane in grupirane žičnice in tako naprej.
Nekaj slik pa kasneje. |
Nazadnje urejal/a whistler 29 Maj 2009 14:09; skupaj popravljeno 3 krat _________________
|
Enosedežnica
Pridružen/-a: 25.02. 2008, 16:37 |
Prispevkov: 98 |
Kraj: Domžale |
|
Objavljeno: 07 Mar 2008 19:35 |
|
Eden najbolj "slovitih" Doppelmayrjevih produktov je Funitel - kabinska žičnica na dveh vzporednih vrveh.
Njihova hitrost lahko doseže 7,5 m/s, kapaciteta pa 3250-4000 oseb na uro.
Smisel funitela je možnost obratovanja pri močnem vetru (do 100 km/h). Tehnologija žal ni razširjena zaradi visoke cene postavitve, saj so potrebne kar štiri prižeme na kabino, dvakrat daljša nosilna vrv, večje postaje in garaže ter močnejši pogon.
|
_________________ --VonRoll--
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 07 Jun 2009 17:05 |
|
Je funifor tudi DM-jev izum? |
|
Vlečnica krožnik
Pridružen/-a: 10.11. 2009, 10:21 |
Prispevkov: 11 |
Kraj: Kr.gora |
|
Objavljeno: 10 Nov 2009 11:09 |
|
(S7-400) Trditev da je funitel sistem zrastel na Doppelmayerjevem zelniku ne bo držalo že daljnega leta 1996 je Pomagalski izdelal napravo funitel ki stoji v Franciji.Vendar po pogovoru z strokovnjaki Pome takrat ni bil interesanten pa ga je kasneje prevzel Doppelmayer.
Morda so Francozi šlanpasti pa Italjani (Leitner) naredijo nekatere stvari bolj po domače ampak z idejami pa oboji nesejo Tirolce. |
_________________ Joža požen mi smo prpravljen
|
Enosedežnica
Pridružen/-a: 25.02. 2008, 16:37 |
Prispevkov: 98 |
Kraj: Domžale |
|
Objavljeno: 10 Nov 2009 16:22 |
|
Z izdelavo funitela, kot ga poznamo danes, je začel Doppelmayr, Poma pa je razvijala sistem DMC, ki ni pravi funitel, ampak bolj horizontalna verzija 2S sistema. |
_________________ --VonRoll--
|
Vlečnica krožnik
Pridružen/-a: 10.11. 2009, 10:21 |
Prispevkov: 11 |
Kraj: Kr.gora |
|
Objavljeno: 10 Nov 2009 19:44 |
|
Žal se glede funitela ne strinjam s teboj.Izgled funitela in pa praktični prikaz nam je bil predstavljen v tovarni Pomagalski v Grenoblu. Leta 2004
ob enem od šolanj pa je bil predstavljen Doppelmayerjev sistem funitela
nosileca kabine in prižemke stojijo ob ustopu v upravno zgradbo in pa v sobi za demonstracijo kjer je predstavljen tudi način poteka jeklenic vendar je zadeva popolnoma identična.Seveda vsa stvar z prižemkami je nekaj bolj posodobljena.
Mislim da je zadeva podobna kot pri dvostezni odklopljivi sedežnici katera v istem času pober 12 oseb in si jo lasti Dopelmayer pa ni tako izvedba je Pomina . |
_________________ Joža požen mi smo prpravljen
|
Enosedežnica
Pridružen/-a: 14.06. 2009, 18:29 |
Prispevkov: 76 |
|
|
Objavljeno: 10 Nov 2009 20:26 |
|
No to je pa zanimovo. Ampak zdi se mi da je Doppelmayr-jev funitel u Hintertuxu bil postavljen leta 1995, tako da te tvoje teorije ne grejo ravno skupaj |
|
Vlečnica krožnik
Pridružen/-a: 10.11. 2009, 10:21 |
Prispevkov: 11 |
Kraj: Kr.gora |
|
Objavljeno: 10 Nov 2009 20:44 |
|
Pomagalski je funitel predstavil prvič leta 1992 kot idejo na sejmu
v Insbrucku kjer se je vsako leto predstavljalo novotarije na področju žičniških naprav in ostale tehnike povezane z njim.
Enako so prerdstavili tudi pozitivno negativno garnituro koles za negativce
pa jih danes uporabljajo tako Leitner kot Doppelmayr. |
_________________ Joža požen mi smo prpravljen
|
Enosedežnica
Pridružen/-a: 14.06. 2009, 18:29 |
Prispevkov: 76 |
|
|
Objavljeno: 10 Nov 2009 22:13 |
|
Nima ravno veze z prejšnjimi posti. |
|
Vlečnica krožnik
Pridružen/-a: 10.11. 2009, 10:21 |
Prispevkov: 11 |
Kraj: Kr.gora |
|
Objavljeno: 11 Nov 2009 09:03 |
|
Pa da ne bom raspravljal v nedogled.Začetek funitela sega v konec leta 80
ko je ing.Denis Creissels (se poznava osebno)iz Pomagalskega skonstruiral dvovrvno napravo ki je osnova funitela in jo tako tudi poimenoval.Prvi projekt pa je udejanjil leta 1991 v Val Toronesu.Vse kar sem pisal prej so bile potem izboljšave ki so identične kasnejšim proizvodom Doppelmayerja. |
_________________ Joža požen mi smo prpravljen
|
Kabinska žičnica
Pridružen/-a: 25.10. 2009, 09:33 |
Prispevkov: 383 |
Kraj: Celje |
|
Objavljeno: 14 Feb 2010 20:58 |
|
A mi zna kdo pojasnit, kako deluje DM jeva klema, na kateri ni vzmeti? |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 15 Feb 2010 09:40 |
|
Deluje na principu "špancang" sj ne vem, kako se pravilno slovensko reče. Klešče, ki se zaskočijo, ko jih dovolj stisneš. Takrat držijo z vso silo. Podoben, le veliko močnejši sistem se uporablja pri prižemki. Več o prižemkah bom pisal v diplomski nalogi. |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Kabinska žičnica
Pridružen/-a: 25.10. 2009, 09:33 |
Prispevkov: 383 |
Kraj: Celje |
|
Objavljeno: 15 Mar 2010 14:48 |
|
A to je tak pricip ko vez na smučkah? |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 3
|
|
|
|
|