|
| Različni stebri - namen? | |
Tehnični direktor
Pridružen/-a: 14.02. 2008, 20:01 |
Prispevkov: 1226 |
Kraj: Iz0ła |
|
Objavljeno: 03 Jan 2010 14:05 |
|
Ok, tukaj imam 2 razičici navadnih stebrov, kolesne baterije so drugače vpete. Namen?
a:
b:
Mi zna kdo razložit? |
_________________ Prispevki by Graffer
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 03 Jan 2010 20:07 |
|
V samem delovanju in podajanju kolesnih baterij razlik ni, je pa razlika v načinu vpetja... Moje mnenje... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Kabinska žičnica
Pridružen/-a: 25.10. 2009, 09:33 |
Prispevkov: 383 |
Kraj: Celje |
|
Objavljeno: 31 Jan 2011 19:32 |
|
Mislim, da je to zaradi števila koles naq bateriji.
Tole je skica kak to deluje in že zaradi dveh koles je en nosilec več.
Zgornji del predstavlja tvojo zgornko sliko, spodnji pa spodnjo. |
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 09.11. 2009, 21:52 |
Prispevkov: 120 |
Kraj: sorica |
|
Objavljeno: 01 Feb 2011 07:42 |
|
Božičkove trditve deloma držijo, drugače je pa stvar v tem, da je odvisno na kateri strani ima naprava pogon, torej v katero smer tečejo silnice, to je ena svar, druga pa da je steber na vlečni strani močnejši (več baterij), |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 01 Feb 2011 09:14 |
|
Predvsem pri sedežnicah in vlečnicah, opazimo večje število baterij na "nosilni" strani stebra, torej ponavadi na tisti strani, kjer vrv potuje navzgor. So pa s s tem povezane tudi vplivi, ki jih je navedel @soriška planina. |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Tehnični direktor
Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42 |
Prispevkov: 1128 |
Kraj: Gorenja vas |
|
Objavljeno: 01 Feb 2011 10:04 |
|
Je pri večini primerov tako kot je rekel @soriška planina paa vendar tudi v večini primerov je steber kot steber na vsaki strani popolnoma isti.. 8 koles na eni in 8 na drugi.. ali pa 6 na eni in 6 na drugi.. če pa pogledamo na uni strani ko gre gor.. pa če imamo 6 koles je najprej 4 koles skupaj v eno baterijo in nato še 2 kolesa v skupno baterijo.. V nasprotni smeri pa je isto..
Primer:
Tukaj pa je slika takega stebra kot je rekel @soriška planina:
Vendar pa govorimo o popolnoma različni vrsti stebra.. te tri slikce prikazujejo samo podporni steber.. kjer samo podpira zajlo in se kot ne spremeni..
Tukaj je negativni steber.. in vidi se da je zelo močnejša opora..
Tukaj pa je pozitivni steber (O6S Lom) kjer se za kolesi vidi ojačitev.. take ojačitve so ponavadi nazadnjih stebrih..
Upam da me rauzmete kaj hočem povedati.. stebra (a) in (b) ki ju jih je @P3R0 objavil v prvem prispevku sta na različnih lokacijah.. steber (b) pa se pomojem mnjenju uporablja tudi kje v sredini trase ko je prelom terena tak.. Objavil pa sem tudi negativen steber kjer je tudi ojačitev..
LP BoziceK |
_________________ Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 09.11. 2009, 21:52 |
Prispevkov: 120 |
Kraj: sorica |
|
Objavljeno: 01 Feb 2011 10:42 |
|
tako je, v večini primerov sta enaka, kjer pa pride do loma silnic sta pa ojačana oziroma sta si različna glede na stran katera je vlečna oziroma katera povratna stran. izvedba je odvisna od naklona, spremembe kota zajle,..., imamo pa tudi stebre, ki imajo kolesa na zgornji in spodnji strani vmes pa teče zajla (nekakšen polnegativec), 10 steber na F2S Lajnar ima na obeh straneh takšno izvedbo, in pa 7 steber na F2S Lajnar ima na vlečni strani polnegativno baterijo, na povratni pa je negativec |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 01 Feb 2011 22:54 |
|
Grafferjevi negativci so bili velikokrat narejeni z okroglo preklado, vbetonirano v betonske stebre. Negativci vmes pa so imeli zelo poudarjene lovilce vrvi - podaljške leg. Negativci imajo ponavadi blaženje rešeno z amortizerji. |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1
|
|
|
|
|