Odgovori na to temo
 Različni stebri - namen? 
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 20:01
Prispevkov: 1226
Kraj: Iz0ła
Odgovori s citatom
Ok, tukaj imam 2 razičici navadnih stebrov, kolesne baterije so drugače vpete. Namen?

a:


b:



Mi zna kdo razložit?

_________________
Prispevki by Graffer Very Happy
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom P3R0 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
V samem delovanju in podajanju kolesnih baterij razlik ni, je pa razlika v načinu vpetja... Moje mnenje...

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42
Prispevkov: 1128
Kraj: Gorenja vas
Odgovori s citatom
Pomojem je različno od proizvajalca... al pa druga varjanta... steber A .. cel steber visi in ni potrebno imeti nevem kakšnih baterij ker ni obremenitve... steber B... steber stoji ravno.. zajla pride iz poševne lege v ravno.. tukaj je potrebna večja moč baterij in stebra samega... moje mnenje...

_________________
Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom BoziceK Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 20:01
Prispevkov: 1226
Kraj: Iz0ła
Odgovori s citatom
Možni sta obe rešitvi, če prav po mojem prva manj... če bi bilo vse v vpetju, bi bili stebri vsi isti, tole z močjo pa je zanimiva razlaga...

_________________
Prispevki by Graffer Very Happy
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom P3R0 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
  
Kabinska žičnica

Pridružen/-a: 25.10. 2009, 09:33
Prispevkov: 383
Kraj: Celje
Odgovori s citatom
Mislim, da je to zaradi števila koles naq bateriji.

Tole je skica kak to deluje in že zaradi dveh koles je en nosilec več.
Zgornji del predstavlja tvojo zgornko sliko, spodnji pa spodnjo.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Azy Pošlji zasebno sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42
Prispevkov: 1128
Kraj: Gorenja vas
Odgovori s citatom
Steboj se nebi strinjal, ker ima steber (b) večjo podporo od zgoraj kot vidiš.. in je tudi sprememba kota zajle.. pri stebru (a) pa spremembe kota ni..

_________________
Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom BoziceK Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52
Prispevkov: 1303
Kraj: Radovljica
Odgovori s citatom
Po mojem je spodnji tip vpetja na takih mestih, kjer je obremenitev večja - kot je že @Božiček rekel, tam kjer je večja sprememba kota.

_________________
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom whistler Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Dvosedežnica

Pridružen/-a: 09.11. 2009, 21:52
Prispevkov: 120
Kraj: sorica
Odgovori s citatom
Božičkove trditve deloma držijo, drugače je pa stvar v tem, da je odvisno na kateri strani ima naprava pogon, torej v katero smer tečejo silnice, to je ena svar, druga pa da je steber na vlečni strani močnejši (več baterij),
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom soriška planina Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Predvsem pri sedežnicah in vlečnicah, opazimo večje število baterij na "nosilni" strani stebra, torej ponavadi na tisti strani, kjer vrv potuje navzgor. So pa s s tem povezane tudi vplivi, ki jih je navedel @soriška planina.

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42
Prispevkov: 1128
Kraj: Gorenja vas
Odgovori s citatom
Je pri večini primerov tako kot je rekel @soriška planina paa vendar tudi v večini primerov je steber kot steber na vsaki strani popolnoma isti.. 8 koles na eni in 8 na drugi.. ali pa 6 na eni in 6 na drugi.. če pa pogledamo na uni strani ko gre gor.. pa če imamo 6 koles je najprej 4 koles skupaj v eno baterijo in nato še 2 kolesa v skupno baterijo.. V nasprotni smeri pa je isto..

Primer:





Tukaj pa je slika takega stebra kot je rekel @soriška planina:



Vendar pa govorimo o popolnoma različni vrsti stebra.. te tri slikce prikazujejo samo podporni steber.. kjer samo podpira zajlo in se kot ne spremeni..

Tukaj je negativni steber.. in vidi se da je zelo močnejša opora..




Tukaj pa je pozitivni steber (O6S Lom) kjer se za kolesi vidi ojačitev.. take ojačitve so ponavadi nazadnjih stebrih..



Upam da me rauzmete kaj hočem povedati.. stebra (a) in (b) ki ju jih je @P3R0 objavil v prvem prispevku sta na različnih lokacijah.. steber (b) pa se pomojem mnjenju uporablja tudi kje v sredini trase ko je prelom terena tak.. Objavil pa sem tudi negativen steber kjer je tudi ojačitev..

LP BoziceK

_________________
Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom BoziceK Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Dvosedežnica

Pridružen/-a: 09.11. 2009, 21:52
Prispevkov: 120
Kraj: sorica
Odgovori s citatom
tako je, v večini primerov sta enaka, kjer pa pride do loma silnic sta pa ojačana oziroma sta si različna glede na stran katera je vlečna oziroma katera povratna stran. izvedba je odvisna od naklona, spremembe kota zajle,..., imamo pa tudi stebre, ki imajo kolesa na zgornji in spodnji strani vmes pa teče zajla (nekakšen polnegativec), 10 steber na F2S Lajnar ima na obeh straneh takšno izvedbo, in pa 7 steber na F2S Lajnar ima na vlečni strani polnegativno baterijo, na povratni pa je negativec
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom soriška planina Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 20:01
Prispevkov: 1226
Kraj: Iz0ła
Odgovori s citatom
Kako je pa to izvajal graffer? Mislim, da sem že malo pozabil, kako grafferjevi stebri izgledajo Razz

_________________
Prispevki by Graffer Very Happy
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom P3R0 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42
Prispevkov: 1128
Kraj: Gorenja vas
Odgovori s citatom
vidi se da ne spremljaš več žičnic =(

_________________
Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom BoziceK Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Grafferjevi negativci so bili velikokrat narejeni z okroglo preklado, vbetonirano v betonske stebre. Negativci vmes pa so imeli zelo poudarjene lovilce vrvi - podaljške leg. Negativci imajo ponavadi blaženje rešeno z amortizerji.

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas  
Stran 1 od 1  

  
  
 Odgovori na to temo