Odgovori na to temo
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
Ampak s finančnega stališča pa dve vzporedni dvosedi prideta več kot ena štiriseda.

Pomoje je bilo tako, to sta nekoč bili različno dolgi napravi, vendar je bila ena daljša in je bila podaljšana, potem pa se je pridružila še ta in imeli sta skupne stebre. Zdaj pa sta lahko obe enako dolgi in so pač dali samo dvojne stebre.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Ja točnega leta ne vem, bom pa pogledal, ko bom na Krvavcu Smile
Ja se to je bedarija, da sta dvojni dvosedežnici(DD)..., je pa res ta sedežnica s časov prehoda z dvosedežnic na 4 sedežnice... verjetno okoli 80-85 leta v bolj razvitih državah (Avstrija-Italija-Francija-Švica). Če si predstavljamo, da takrat ni bilo štirisedežnic ali pa so bile izredno drage, potem se je blo bolje odločiti za DD, ker ko gradiš traso postaviš stebre in najprej postaviš eno napravo, čez par let, ko se smučišče širi pa še drugo Smile

Hmm... nisem siguren ampak mislim, da je prišlo do kar nekaj sprememb standardov in zaostritev pravil pri gradnji žičniških naprav odkar smo v EU oziroma odkar so države, ki proizvajajo žičnice v EU. Torej so maximalni povesi zmanjšani zavoljo varnosti. Mogoče je bil Girak res med bolj "povešenimi" proizvajalci. Smile

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Fischer, mislim, da je bila ta naprava kar v originalu izdelana, taka kot je - možno pa je tudi da je bila modificirana. Takrat ( v bivši SFRJ) se je marsikaj delal, kas se danes ne sme... Če se ne motim, mislim, da krajšanje in daljšanje rabljenih žičniških naprav ni dovoljeno... čeprav v praksi kdaj tud mal po svoje naredijo... Smile

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 20:01
Prispevkov: 1226
Kraj: Iz0ła
Odgovori s citatom
Zakaj pa naj ne bi bilo zakonito? Boš moral progo 300m gor v hrib podaljšat, ker ne smeš skrajšat ene naprave? Malo morgen no...

_________________
Prispevki by Graffer Very Happy
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom P3R0 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
Zakaj pa ne?
Radvanje na MB Pohorju je precej krajše kot je bilo nekoč, zato je tudi večja kapaciteta.

V Avstriji pa imajo tudi dvosedo (videl slike na enem forumu), , ki so jo kupili rabljeno in je bila prekratka... zato so dokupili še nekaj stebrov in prav zanimivo je videti nove okrogle in stare kvadratne stebre Laughing
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Zanimivo... verjetno so določeni procenti, ki dovoljujejo krajšanje in daljšanje... Problem se pojavi v debelini vrvi... dokler je vrv debela toliko kot original je OK.

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom


Še slika 2x F2S z drugega zornega kota...

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Enosedežnica

Pridružen/-a: 03.08. 2009, 10:58
Prispevkov: 55
Kraj: Domžale
Odgovori s citatom
Kolikor vem, je bila žičnica postavljena nova. Izdelali so jo v Garaventi in elektro oprema je bila dobavljena iz strani Iskra Kranj in AEG. Elektro oprema je še originalna.
Je pa sedežnica dvojna in to dejansko pripomore k racionalnejšemu delovanju. Tudi investicija je nekaj manjša saj imata obe sedežnici skupni zasilni pogon.
Najprej je bila postavljena leva stran in kasneje še desna. Drugo elektro opremo je dobavil direktno AEG brez Iskre. Mehanska oprema je še čisto v redu, elektro oprema pa je že problem, ker določenih delov ni več mogoče nabaviti.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom awdfun Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Awdfun: Ali si prav predstavljam, da so včasih krmilili žičnice na bolj mehanski sistem, kot sedaj? Verjetno ko menjate krmilno elektroniko menjate komplet elektro sklop razen motorja, tako je možno brezstopenjsko krmiljenje?

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Enosedežnica

Pridružen/-a: 03.08. 2009, 10:58
Prispevkov: 55
Kraj: Domžale
Odgovori s citatom
Tudi sedanja elektronika ima že regulator za zvezno krmiljenje motorja. Obstoječa elektronika je analogna, kar pomeni, da so zaščitne funkcije narejene z ojačevalniki, upori in kondenzatorji in se nastavijo s potenciometri. Če ne kdo pride in začne spreminjati položaje teh potenciometrov se lahko zgodi, da zaščite ne delajo več čeprav žičnica obratuje. lahko bi se del elektronike pokvaril, pa bi žičnica še vedno obratovala.

Novi sistemi so izdelani z varnostnim krminikom, ki ima stalno preverjanje vse interne elektronike. Nastavitve so v programu, ki je zaklenjen za neavtorizirane porabnike tako, da se ne more zgoditi, da bi žičnica delala, zaščita pa ne.

Samo če je bila žičnica narejena npr. leta 1985 in še deluluje, se preverja po starih predpisih. Ima pa pregledniška organizacijo pravico zahtevati, da opremo pregleda proizvajalec opreme. Ker so se pri proizvajalcih zamenjalče generacije ljudi in je ta dolžan servisirat opremo 5 let po prodaji, se zgodi, da ne zna ali noče več servisirat in je potrebno vse zamenjat. Proizvajalec opreme za Njivice je bil AEG, ki je šel v stečaj na tem področju tako, da originalnega proizvajalca sploh ni več.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom awdfun Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42
Prispevkov: 1128
Kraj: Gorenja vas
Odgovori s citatom
polarisprox440 je napisal/a:
Ja res, edina tovrstna naprava v Sloveniji. Različne hitrosti sem tudi sam opazil... Prvo fazo so res zgradili 1988, druga pa je prišla na vrsto 1991, mogoče je vmes prišlo do kakšne rekonstrukcije Girakovih reduktorjev (dvomim) ali motorjev(bolj verjetno) in se to pozna v hitrosti... Že če ima motor nekaj odstopanja pri vrtljajih na minuto se pri žičnici, ki tečeta vzporedno definitivno pozna. Razlike je mislim da za enih 6 sedežev?


Se ta razlika opazi od začetka žičnice pa do vrha.. ali na določeni razdalji? katera je hitrejša leva ali desna?

_________________
Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom BoziceK Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Funifor

Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34
Prispevkov: 673
Kraj: Škofja Loka
Odgovori s citatom
Prehitevajo te sedeži Smile, leva je hitrejša
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom MacGyver Pošlji zasebno sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Ja, konstantno je leva hitrejša, verjetno je drug motor ali pa je drugače reguliran... Verjetno to ve @awdfun. Mislim, da so lani oni menjali krmiljenje, tako, da je možno, da do tega ne prihaja več. Ne vem, letos se nisem peljal s to napravo Embarassed

Zoprn je, če se kakšna fletna pelje vštric, pa ti pol uide Cool

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42
Prispevkov: 1128
Kraj: Gorenja vas
Odgovori s citatom
kako ti je pa to ratalo da se letos nisi peljal z njo.? =(
Jaa o zna biti resen problem.. čee ti pol uide kakšna =) moreš poklicat.. "joža požen" da gre malo hitreje da jo ujameš =)

_________________
Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom BoziceK Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
Ah, pa saj zihr vmes kaj upočasnijo ali ustavijo, tko da se pol načeloma še lahko sinhronizira... če to delajo na sosednji napravi... če pa na tvoji pa je še slabše Very Happy
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas  
Stran 2 od 3  

  
  
 Odgovori na to temo