|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 29 Maj 2009 16:57 |
|
Ampak s finančnega stališča pa dve vzporedni dvosedi prideta več kot ena štiriseda.
Pomoje je bilo tako, to sta nekoč bili različno dolgi napravi, vendar je bila ena daljša in je bila podaljšana, potem pa se je pridružila še ta in imeli sta skupne stebre. Zdaj pa sta lahko obe enako dolgi in so pač dali samo dvojne stebre. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 29 Maj 2009 16:59 |
|
Ja točnega leta ne vem, bom pa pogledal, ko bom na Krvavcu
Ja se to je bedarija, da sta dvojni dvosedežnici(DD)..., je pa res ta sedežnica s časov prehoda z dvosedežnic na 4 sedežnice... verjetno okoli 80-85 leta v bolj razvitih državah (Avstrija-Italija-Francija-Švica). Če si predstavljamo, da takrat ni bilo štirisedežnic ali pa so bile izredno drage, potem se je blo bolje odločiti za DD, ker ko gradiš traso postaviš stebre in najprej postaviš eno napravo, čez par let, ko se smučišče širi pa še drugo
Hmm... nisem siguren ampak mislim, da je prišlo do kar nekaj sprememb standardov in zaostritev pravil pri gradnji žičniških naprav odkar smo v EU oziroma odkar so države, ki proizvajajo žičnice v EU. Torej so maximalni povesi zmanjšani zavoljo varnosti. Mogoče je bil Girak res med bolj "povešenimi" proizvajalci. |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 29 Maj 2009 17:03 |
|
Fischer, mislim, da je bila ta naprava kar v originalu izdelana, taka kot je - možno pa je tudi da je bila modificirana. Takrat ( v bivši SFRJ) se je marsikaj delal, kas se danes ne sme... Če se ne motim, mislim, da krajšanje in daljšanje rabljenih žičniških naprav ni dovoljeno... čeprav v praksi kdaj tud mal po svoje naredijo... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 29 Maj 2009 17:11 |
|
Zakaj pa ne?
Radvanje na MB Pohorju je precej krajše kot je bilo nekoč, zato je tudi večja kapaciteta.
V Avstriji pa imajo tudi dvosedo (videl slike na enem forumu), , ki so jo kupili rabljeno in je bila prekratka... zato so dokupili še nekaj stebrov in prav zanimivo je videti nove okrogle in stare kvadratne stebre |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 29 Maj 2009 17:14 |
|
Zanimivo... verjetno so določeni procenti, ki dovoljujejo krajšanje in daljšanje... Problem se pojavi v debelini vrvi... dokler je vrv debela toliko kot original je OK. |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 13 Jan 2010 22:40 |
|
Še slika 2x F2S z drugega zornega kota... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Enosedežnica
Pridružen/-a: 03.08. 2009, 10:58 |
Prispevkov: 55 |
Kraj: Domžale |
|
Objavljeno: 14 Jan 2010 14:35 |
|
Kolikor vem, je bila žičnica postavljena nova. Izdelali so jo v Garaventi in elektro oprema je bila dobavljena iz strani Iskra Kranj in AEG. Elektro oprema je še originalna.
Je pa sedežnica dvojna in to dejansko pripomore k racionalnejšemu delovanju. Tudi investicija je nekaj manjša saj imata obe sedežnici skupni zasilni pogon.
Najprej je bila postavljena leva stran in kasneje še desna. Drugo elektro opremo je dobavil direktno AEG brez Iskre. Mehanska oprema je še čisto v redu, elektro oprema pa je že problem, ker določenih delov ni več mogoče nabaviti. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 14 Jan 2010 18:04 |
|
Awdfun: Ali si prav predstavljam, da so včasih krmilili žičnice na bolj mehanski sistem, kot sedaj? Verjetno ko menjate krmilno elektroniko menjate komplet elektro sklop razen motorja, tako je možno brezstopenjsko krmiljenje? |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Enosedežnica
Pridružen/-a: 03.08. 2009, 10:58 |
Prispevkov: 55 |
Kraj: Domžale |
|
Objavljeno: 15 Jan 2010 08:37 |
|
Tudi sedanja elektronika ima že regulator za zvezno krmiljenje motorja. Obstoječa elektronika je analogna, kar pomeni, da so zaščitne funkcije narejene z ojačevalniki, upori in kondenzatorji in se nastavijo s potenciometri. Če ne kdo pride in začne spreminjati položaje teh potenciometrov se lahko zgodi, da zaščite ne delajo več čeprav žičnica obratuje. lahko bi se del elektronike pokvaril, pa bi žičnica še vedno obratovala.
Novi sistemi so izdelani z varnostnim krminikom, ki ima stalno preverjanje vse interne elektronike. Nastavitve so v programu, ki je zaklenjen za neavtorizirane porabnike tako, da se ne more zgoditi, da bi žičnica delala, zaščita pa ne.
Samo če je bila žičnica narejena npr. leta 1985 in še deluluje, se preverja po starih predpisih. Ima pa pregledniška organizacijo pravico zahtevati, da opremo pregleda proizvajalec opreme. Ker so se pri proizvajalcih zamenjalče generacije ljudi in je ta dolžan servisirat opremo 5 let po prodaji, se zgodi, da ne zna ali noče več servisirat in je potrebno vse zamenjat. Proizvajalec opreme za Njivice je bil AEG, ki je šel v stečaj na tem področju tako, da originalnega proizvajalca sploh ni več. |
|
Funifor
Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34 |
Prispevkov: 673 |
Kraj: Škofja Loka |
|
Objavljeno: 11 Apr 2011 18:54 |
|
Prehitevajo te sedeži , leva je hitrejša |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 11 Apr 2011 20:29 |
|
Ja, konstantno je leva hitrejša, verjetno je drug motor ali pa je drugače reguliran... Verjetno to ve @awdfun. Mislim, da so lani oni menjali krmiljenje, tako, da je možno, da do tega ne prihaja več. Ne vem, letos se nisem peljal s to napravo
Zoprn je, če se kakšna fletna pelje vštric, pa ti pol uide |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 11 Apr 2011 20:48 |
|
Ah, pa saj zihr vmes kaj upočasnijo ali ustavijo, tko da se pol načeloma še lahko sinhronizira... če to delajo na sosednji napravi... če pa na tvoji pa je še slabše |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 2 od 3
|
|
|
|
|