|
| Pesnik na Mariborskem pohorju bo kabinska žičnica | |
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 07 Avg 2008 15:47 |
|
Žičnica namesto sedežnice (že v štartu butast naslov, ampak država je država
Vlada je na današnji seji (03.07.2008) izdala odločbo, s katero je podjetju RIKOM d.o.o., Kraigherjeva 19, 2230 Lenart podelila koncesijo za graditev žičnice Pesnik na Ribniškem Pohorju.
cel članek pa preberite tu: http://www.mzp.gov.si/nc/si/splosno/cns/novica/article//5824/ |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 07 Avg 2008 21:35 |
|
Ja, v tem članku piše, da kabinka potrebuje le 14 stebrov 6 sedežnica pa 19 in da je to ekološko bolj sprejemljivo, ker je manjši poseg v naravo (tu se ne strinjam z ekologi, saj je žičniška naprava najčistejši vir prevoza na hrib). Sam ni mi jasn, zakaj ima kabinka 5 stebrov manj. kontrukcija in nosinost je zelo podobna - ok bi razumel en, dva stebra gor dol, ne pa pet?!
Ja se strinjam, venomer je treba sezut smučke, sam je pa za polet bolj praktična - če bo vozila - pa za starejše ljudi.
Pa ne vem od kdaj manj stebrov zagotavlja bolj varen prevoz (ja če šteješ da manj ko je stebrov manj je šans, da gre kej narobe, sam če jih je več, je pa zajla bolj vodena... člank je pa res nekdo fajn napihnu
ajajaj.... lp |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 11 Avg 2008 11:01 |
|
Kokrkol! Js sm za kabinko!!! |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Enosedežnica
Pridružen/-a: 25.02. 2008, 16:37 |
Prispevkov: 98 |
Kraj: Domžale |
|
Objavljeno: 20 Avg 2008 08:18 |
|
polarisprox440 je napisal/a: |
Ja, v tem članku piše, da kabinka potrebuje le 14 stebrov 6 sedežnica pa 19 in da je to ekološko bolj sprejemljivo, ker je manjši poseg v naravo (tu se ne strinjam z ekologi, saj je žičniška naprava najčistejši vir prevoza na hrib). Sam ni mi jasn, zakaj ima kabinka 5 stebrov manj. kontrukcija in nosinost je zelo podobna - ok bi razumel en, dva stebra gor dol, ne pa pet?!
|
Jaz mislim, da je to zaradi tega, ker naredijo pri kabinkah večjo postajo in je lahko napenjanje večje. |
_________________ --VonRoll--
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 20 Avg 2008 23:15 |
|
Verjetno imaš prav, samo potem je premer vrvi večji, saj po logiki? Zadn cajt da se en od nas v zaposli v Doppelmayerju |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Enosedežnica
Pridružen/-a: 25.02. 2008, 16:37 |
Prispevkov: 98 |
Kraj: Domžale |
|
Objavljeno: 21 Avg 2008 21:43 |
|
Poleg tega je tu še to dejstvo, da kabinske žičnice nimajo omejene razdalje od tal, ker se potniki peljejo v zaščiteni kabini. Zato lahko trasa poteka višje, za kar se seveda porabi manj stebrov (primer: ko gre kabinka naravnost navzgor, mora iti sedežnica ob tleh še pod enim negativcem). |
_________________ --VonRoll--
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 10 Jan 2009 11:25 |
|
Če se ne motim je v zakonu zapisano, da mora upravljalec najkasneje v treh urah in pol rešiti ljudi s žičnice, ki je obstala - drugače lahko kazensko odgovarja... mislim, da to ne velja za nihalke... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Šestsedežnica
Pridružen/-a: 07.08. 2009, 18:34 |
Prispevkov: 264 |
|
|
Objavljeno: 02 Maj 2010 17:16 |
|
A ne bi blo bolš da bi zgradili kombinirano inštalacijo? poleti za starejše jajčke pozimi pa za smučarje seda. Js imam zelo rad krožno kabinsko ampak sovražim smuči gor pa dol pa gor pa dol pa gor pa dol devat. Še posebej je to nesprejemljivo če je proga kratka! |
|
Vlečnica sidro
Pridružen/-a: 06.03. 2010, 17:05 |
Prispevkov: 32 |
|
|
Objavljeno: 02 Maj 2010 20:44 |
|
polarisprox440 je napisal/a: |
Če se ne motim je v zakonu zapisano, da mora upravljalec najkasneje v treh urah in pol rešiti ljudi s žičnice, ki je obstala - drugače lahko kazensko odgovarja... mislim, da to ne velja za nihalke... |
Prva polovica drži kot pribito, na koncu pa ne. Kvečjemu se lahko "skrajša" čas glede na strukturo naprave. |
_________________ Prevoz z žičnico je najvarnejši prevoz!
|
Vlečnica krožnik
Pridružen/-a: 24.11. 2009, 10:59 |
Prispevkov: 21 |
Kraj: Maribor - levi breg |
|
Objavljeno: 11 Maj 2010 04:33 |
|
cellist je napisal/a: |
Poleg tega je tu še to dejstvo, da kabinske žičnice nimajo omejene razdalje od tal, ker se potniki peljejo v zaščiteni kabini. Zato lahko trasa poteka višje, za kar se seveda porabi manj stebrov (primer: ko gre kabinka naravnost navzgor, mora iti sedežnica ob tleh še pod enim negativcem). |
Ne drži!
Višina je omejena in to zaradi reševanja potnikov.
Kolika pa je H max pa ne vem. Zdi se mi, da ne sme presegati 40m. |
_________________ Prijeten preostanek dneva
Signal
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 11 Maj 2010 08:14 |
|
Mislim, da je pri sedežnicah omejitev nižja... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 09.11. 2009, 21:52 |
Prispevkov: 120 |
Kraj: sorica |
|
Objavljeno: 13 Maj 2010 19:27 |
|
glede reševanja je pa tako, rešuje se lahko do višine 7,5m z lestvijo in teptalcm, od te višine pa od 100m pa se lahko rešuje z vrvjo in sicer vzdolž vrvi, drugače je pa po zakonu napisano da je poterbno sprazniti žičnico v treh urah in pou tudi nihalko!! glede te časovne omejitve se mi zdi skoraj nemogoče , da bi spraznili 6 ali pa 4 sedo v 3 urah, če pogledamo primer okvare, ko recimo ni varnostne linije in je ni mogoče diesla laufat, sledi praznenje, pa itak vsak vodja poskuša še kaj rešit in je takoj ena ura mimo, potem preden pride nakup dovolj reševalcev, da je reše vanje sploh možno je uro in pol do dve, potem ti ostane da rešiš vse ljudi v eni uri, nemogoče sploh pa če je trasa žičnice bolj zahtevna, npr pri nas gre sedežnica čez bazen za zasneževanje in je potrebno potnike vzdolžno po vrvi spustiti do mesta kjer je konec bazena, da jih lahko spustiš na tla, čez bazen pa so samo trije sedeži in da sprazniš te tri traja že pou ure, seveda moraš imeti več ekip, ki rešujejo ampak ta čas je zares nerealen |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 2
|
|
|
|
|