|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 11 Jan 2011 21:28 |
|
Verjetno so res kje pod plahto ali pa grmovjem, po drugi strani pa razmišljam, zakaj neki bi jih sploh demontiral? Za kar tako pomoje ne... lahko da so jih prodal. Kateri sedež pa so bili na TD Krvavec in Šimnovec, če niso original Graffer... ? hmmm to pa sploh še nisem pomislil..l a so Unior al kaka druga firma? |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52 |
Prispevkov: 1303 |
Kraj: Radovljica |
|
Objavljeno: 12 Jan 2011 08:37 |
|
Original sedeži so taki (prispevek na dnu strani). Take imajo tudi vse tri Koble, druge Grafferjeve F2S pri nas pa vsaj kolikor jaz vem ne. Lahko bi imel prste spet zraven Unior... |
_________________
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 11.11. 2010, 20:17 |
Prispevkov: 130 |
Kraj: Koper |
|
Objavljeno: 15 Jan 2011 17:07 |
|
Glede poti mislim da ne bi smel biti problem, tudi če hodiš ob robu proge nobenemu ne škodiš, če glih komu ne tacaš po njivi. Če pa slučajno vidiš kakšnega lastnika, se delaš čimbolj nedolžen, ga prijazno pozdraviš in še preden uspe priti do besede vprašaš, ali je to prava pot do žičnice, ki propada zaradi zaprtega smučišča, kar mu bo popolnoma zbilo moralo, če ima kaj soli pri glavi.
Sedežev pa ne uide pod 180, recimo da je bla hitrost tam neki pod 2 m/s, interval pa 10 sekund, ker imamo dokaz (sliko), da je kapaciteta 720 (deljeno s 60 je 12 vstopov na minuto, ker je dvosedežnica gre na minuto mimo točke 6 sedežev, torej je interval 60:6=10), kar pomeni hitrost 1,95×10=19,5 m med sedeži, torej dolžina 1758×2=3516m deljeno z 19,5 = točno 180.
U mater, sem zakompliciral. |
_________________
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 11.11. 2010, 20:17 |
Prispevkov: 130 |
Kraj: Koper |
|
Objavljeno: 16 Jan 2011 21:07 |
|
Zicnicar je napisal/a: |
Ja to je vse lepo in prav vendar zaradi globalnih sprememb ozračja, se bodo najverjetneje padavine spremenile svojo smer in s tem povzročile velikanske spremembe na smučiščih. Zatrnik kolikor sem jaz bil letos in lani gor, ni imel osnovnih pogojev za umetno zasneževanje, ker je gori preveč vlage. Snega je pa ravno toliko, da s tistim grozno težkim teptalcem, gre glih trikrat po progi, potem pa je že vse kopno. Napovedi za leta 2012, 2013, 2014, še ni močno velikih sprememb (za Pokljuko). Vendar moramo se zavedati, da se nivo snega vedno viša viša in kljub Zatrniški legi, ima par naprav že izven območja. Vse je pa tudi odvisno od količin izpuhov v kraju. |
Meni se bolj zdi, da se zadnjih nekaj let Zemlja ohlaja in pripravlja na naslednjo ledeno dobo, trend o segrevanju ozračja je zadnja leta samo še prevara, ker se od leta 2002 temperature nižajo, višale pa so se med letoma 1975 in 1995. Tako da, Zatrnik mogoče čaka lepša prihodnost, kruto rečeno, ampak resnično in zagovedencem primerno: Čakamo le še da tiste lastnike pobere.
@polaris: kolko slik je v obljubljenem fotopisu, meni firbec ne da mira. |
_________________
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 16 Jan 2011 21:31 |
|
Hehe... veliko. Ravno pripravljam prispevek! Lahko pa povem, da je gori še sigurno 30 do 40 cm snega! Naravnega... Povsod je praktično pomlad. Zgoraj ZIMA. Smučal bi lahko brez umetnega zasneževanja!! Če bi ga pa imeli pa še toliko bolj. |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 16 Jan 2011 23:29 |
|
Danes smo se z družbo odpravili na potep po zapuščenem Zatrniku. Seveda so me najbolj matrale žičnice, zato imam veliko slikovnega gradiva. Ker je bilo o podatkih o samih napravah že veliko napisanega v tej temi, bodo tu predvsem slike. Naredil bom več postov, da bo bolj pregledno.
Na hitro sem pritisnil Hotunjski vrh, ki kaže žalostno podobo največjega "nespoštovanja" žičniških naprav ...
|
Nazadnje urejal/a polarisprox440 17 Jan 2011 15:47; skupaj popravljeno 1 krat _________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 16 Jan 2011 23:37 |
|
|
Nazadnje urejal/a polarisprox440 17 Jan 2011 23:50; skupaj popravljeno 1 krat _________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 16 Jan 2011 23:47 |
|
|
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 17 Jan 2011 00:22 |
|
No, in še tretja spoštovanja vredna sedežnica, Berjanca...
Prva slika prikazuje kratko, zelo strmo "bližnjico od vrha postaje na progo po desni strani Berjance (gledano od spodaj), druga slika pa pot, ki pelje okoli in je bolj položna... uff, smo se tle pregonil
Dragi žičkoti, to je zgornja postaja Berjance
Napenjanje in jašek za utež, ter zgornji obračalni terminal v vsej svoji lepoti.
Pri teh dveh stebri se vidi, da je bila pred izstopom mreža. Čeprav ta mreža ne bi bogla odbržati smučarja pri morebitnem padcu. Ampak to niso te mreže katere iščemo. Tiste so nekje na trasi...
Totalno razpadla pa je gumijasta obloga glavnega obračalnega kolesa, saj vrv ni več lepo v utoru, ampak kar malo po svoje.
Najbolj pa sta zanimiva tale dva negativca... Takih na Grafferjevih napravah še nisem opazil. Pri straneh imata na 90 stopinj navarjene še dodatne ojačtive. V tleh so vgrajeni še I profili, ki so služili menjavi kolesnih baterij, da so proti tlom lahko napeli vrv in demontirali kolesne baterije. Kaj naj rečem... tudi ta Berjanca bi ob temeljiti prenovi še lahko začasno vozila potnike. Je pa res, da je sedežnica veliko bolj tvegana naprava, in tudi sami previsi in višine na trasi so tolikšne, da je njena obnova vprašljiva... |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 6 od 10
|
|
|
|
|