|
Funifor
Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34 |
Prispevkov: 673 |
Kraj: Škofja Loka |
|
Objavljeno: 19 Avg 2010 23:37 |
|
Kje pa ta senzor stoji v postaji, ker ga se nism nikol opazu? |
|
Vlečnica sidro
Pridružen/-a: 03.01. 2011, 13:19 |
Prispevkov: 39 |
|
|
Objavljeno: 19 Feb 2011 11:44 |
|
|
_________________ LP by Taurus
|
Šestsedežnica
Pridružen/-a: 21.09. 2009, 19:40 |
Prispevkov: 268 |
Kraj: Maribor |
|
Objavljeno: 19 Feb 2011 20:22 |
|
Na Piskru se ga res lepo vidi. In sicer desno spodaj, tam kjer stojiš. |
|
Enosedežnica
Pridružen/-a: 03.08. 2009, 10:58 |
Prispevkov: 55 |
Kraj: Domžale |
|
Objavljeno: 14 Apr 2011 12:05 |
|
Pri taki napravi vsaka stvar posebej ni videti preveč zapletena, postane pa zapleten celoten sistem z upoštevanjem varnosti. Pri prvih prižemkah so preverjali samo položaj sklopke ob izhodu iz postaje, kasneje pa so ugotovili, da to ni dovolj. Sedaj preverjajo tudi samo silo med priklopom prižemke na glavno vrv. Če boste natačno pogledali npr. standardne Doppelmayr žičnice, boste ugotovili, da vodilo, ki prižemko priklopi na nosilno vrv ni navadna. Je po sredini presekana in nakje vmes sta dva senzorja za meritev deformacije. Dva sta zaradi redundance, ki stalno preverja signal iz obeh. Celotno vodilna konstrukcija se namreč deformira in s tem sklepa na silo, ki deluje med prižemko med priklapljanjem. Če je sila premajhna lahko to pomeni, da prižemka nima več dovolj oprijema z nosilno vrvjo in lahko zaradi tega zdrsne. Če je sila prevelika, lahko pomeni, da je prižemka npr. malo postrani in se ne uleže lepo na nosilno vrv kar lahko povzroči poškodbo vrvi in prižemke in spet zdrs. Poleg tega se preverja seveda tudi položaj same prižemke. V takem primeru je potrebno napravo zelo hitro ustaviti in sicer nujno pred izhodom sedeža/kabine iz postaje. Seveda je stvar še malo bolj komplicirana, ko senzor zazna razliko med obema. Takrat se sicer lahko vozi zasilo do izpraznitve, vendar mora operater to potrditi in vse se zapiše v log naprave.
Komplicirane so tudi ostale procedure za varnost pred naletom sedežev/kabin pri vstopu ali izstopu. V ta namen je v celotni vergi veliko senzorjev (induktivna stikala), ki preverjajo stanje kabine/sedeža. Nekateri so podvojeni, ostali pa so vključeni v varnostni program nepodvojeno, vendar so v pozicijski relaciji glede na vstopne senzorje, ki pa so vedno podvojeni in z števcem dejanske pozicije glavnega kolesa.
Se bojim, da sem kar malo preveč že napisal. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 14 Apr 2011 15:29 |
|
@awdfun, nič ni preveč. Veliko okoli teh senzorjev sem imel v svoji diplomski |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Enosedežnica
Pridružen/-a: 03.08. 2009, 10:58 |
Prispevkov: 55 |
Kraj: Domžale |
|
Objavljeno: 14 Apr 2011 15:51 |
|
Ko se enkrat kabina/sedež varno pripne na vrv, ni nobenega senzorja več, ki bi ga nadziral. >Se pa lahko v krmilnem sistemu vodi položaj na sami vrvi med obema postajama. Vendar varnostno to ni potrebno. Varnost mora zagotoviti zanesljiv oprijem prižemke in pa ustrezno razdaljo med sedežema/kabinama, da ne pride do trkov na nasprotni postaji ob odpenjanju. Sploh je pa tam spet varnostna procedura, ki skrbi, da se to ne dogaja. Varnost je tako zagotovljena z več vzporedno delujočimi mehanizmi, ki morajo biti med sabo usklajeni. |
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 10.03. 2014, 15:47 |
Prispevkov: 122 |
Kraj: Ljubljana, Solkan |
|
Objavljeno: 25 Apr 2014 12:03 |
|
|
_________________ Vrnite nam Kanin!!!
"ne me ub živce spravlat, k um žičnco ustavu"
|
Vrvna vlečnica
Pridružen/-a: 22.04. 2014, 19:50 |
Prispevkov: 7 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 25 Apr 2014 18:44 |
|
Lep video!
Lp Lara |
|
Dvosedežnica
Pridružen/-a: 27.01. 2016, 14:00 |
Prispevkov: 121 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 28 Jan 2016 15:49 |
|
Kako pa deluje odklopna vlečnica(DHH)? |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 01 Feb 2016 07:44 |
|
|
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
AS111
Gost
|
Objavljeno: 25 Maj 2018 12:13 |
|
Seveda morajo biti prve/zadnje gume na vstopnem/izstopnem terminalu enako hitre kot jeklenica. |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 3 od 3
|
|
|
|
|