Odgovori na to temo
 Vrste vmesnih/prelomnih postaj pri odklopnih žičnicah 
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42
Prispevkov: 1128
Kraj: Gorenja vas
Odgovori s citatom
No da vam predstavim še ta sistem. Poznamo dva različna sistema vmesnih/prelomnih postaj:

A)
Ta sistem se uporablja največkrat. Žičnica ima ponavadi ločeno ime (Glakner I & II) Se pravi tudi ločeni zalji..
Isti sistem je pri O4K Kanin (Poma)
Največkrat pa se uporablja pri daljših žičniških sistemih.


B)
Ta sistem je zelo redek. Pri žičnici je samo ena zajla. Uporablja se največkrat pri krajših žičniških sistemih.


Pomojem razumete moje skice =) kakšne nejasnosti?

_________________
Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom BoziceK Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
Sistema na spodnji sliki še nisem videl v živo, je pa nekako smiseln pri napravah, kjer ta postaja služi samo kot ovinek (zaradi trase, čeprav pri sedežnicah redko pride do tovrstnih težav, saj se jih lahko potegne praktično kjerkoli drugje (pa še krajša je "direktna" pot, kot pa v ovinek).

Zgolj ovinek brez odklopa pa ne bi bil izvedljiv, verjetno bi bila centrifugalna sila prevelika.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42
Prispevkov: 1128
Kraj: Gorenja vas
Odgovori s citatom
ja sistem B se ne uprablja velikokrat... bolj je pogosti sistem A...

_________________
Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom BoziceK Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Kabinska žičnica

Pridružen/-a: 25.10. 2009, 09:33
Prispevkov: 383
Kraj: Celje
Odgovori s citatom
Sam zem že videl tudi spodnji sistem in sicer tako na O?K kot na O?S. Spodnji sistem se uporablja res na krajših odsekih, čeprav sta na eni sedežnici, ki ima tak princip oba odseka zelo dolga. Če je na postaji 'pleh' se razlika sploh ne čuti, ker ne uporabljajo za usmerjanje vrvi velikih obračalnih koles, ampak navadne kolesne baterije (8- 16 koles skupi, možno tudi 4). Je pa res, da je pri spodnjem sistemu skor nemogoče, da bi odseka delovala ločeno., oziroma je potrebno izvennivojsko obračanje.

Tu se vidi, kaj mislim, čeprav drug primer tud nebi šeu najbolje. Je pa izveda tega precej draga, zato je še vseeno bolje, da nardijo vsak odsek zase. Tu se oa pojavi eno vprašanje: ali je mogoče možno, da bi kabince prvega in drugega odseka lahko potovale po isti poti. Ko sem prebral Wir Januar 2010, 12. stran se mi zdi, da je možno.

Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Azy Pošlji zasebno sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Eden zelo lepih sekcijskih žičnic je Kanin, je pa star Cool. Ubistvu ni sistem več žičnic nič posebnega, le prehodi med napravami in sinhroniziran zagon je zagotovo kompliciran. Da ne pomislim, kakšni tokovi stečejo, ko zaženejo 3 naprave naekrat Shocked

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas  
Stran 1 od 1  

  
  
 Odgovori na to temo