Odgovori na to temo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 20:01
Prispevkov: 1226
Kraj: Iz0ła
Odgovori s citatom
Ja točno tako, kot sta fischer2 in polaris povedala, to bi res lahko preprečili. Zakaj niso opravili pregleda že '07? A za vse drugo je keša dovolj, tudi za mastne plače vodilnih, ne?

_________________
Prispevki by Graffer Very Happy
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom P3R0 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52
Prispevkov: 1303
Kraj: Radovljica
Odgovori s citatom
Kako so končale kabine te naprave:

Posneto na ljubljanski železniški postaji, en primerek je še v samem centru Ljubljane.

_________________
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom whistler Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
Ej, misli mi bereš Very Happy Sem jo isto slikal in jo hotel dat sem gor pa si me prehitel Very Happy
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Funifor

Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41
Prispevkov: 911
Kraj: Ljubljana
Odgovori s citatom
http://www.youtube.com/watch?v=JZ9aPtuBaLg&feature=related

Če se komu toži po stari Pohorski vzpenjači- njena "sorodnica2 nekje v Avstriji. Vsa čast snemalcu za tole, vidi se res vsaka podrobnost delovanja te žičnice. Samo mislim da je ta že malo bolj modernizirana, saj ima na spodnji postaji delno avtomatiziran pomik (na začetku videa), vendar ga mora še vedno uravnavati žičničar. Zanimivo je tudi, kako je ta pomik narejen. Zgoraj pa ima očitno še star sistem povsem "na roke", kjer mora žičničar ročno potegniti za tisti vzvod, da zdrsi kabina naprej.
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Fischer2 Pošlji zasebno sporočilo
  
Tehnični direktor

Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42
Prispevkov: 1128
Kraj: Gorenja vas
Odgovori s citatom
Opa.. sej je res skoraj podobna, le da ima malo višje stebre in kabine so še une stare... drugače se pa vidi da je obnovljena.. Pohvano Avstrijci!

_________________
Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom BoziceK Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Wow, tole bi blo pa fajn it obiskat!!

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Vlečnica sidro

Pridružen/-a: 03.01. 2011, 13:19
Prispevkov: 39
Odgovori s citatom
tukaj se najde še ena kabina,...vse za reklamo Sad

P.S. pri spodnji postaji je razstavljena prva kabine(sive)

_________________
LP by Taurus
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom taurus Pošlji zasebno sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 14.02. 2008, 19:52
Prispevkov: 1303
Kraj: Radovljica
Odgovori s citatom
Tale naprava je že nekaj časa zgodovina, zato je forum Zgodovina bolj primeren tudi za to temo.

_________________
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom whistler Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Vlečnica sidro

Pridružen/-a: 13.09. 2008, 23:01
Prispevkov: 47
Kraj: Zagreb
Odgovori s citatom
Nekaj ​​fotografij iz knjizice 'Maribor, Slovenija Jugoslavija', izdaja Turisticno drustvo Maribor, 1968.







pozdrav iz Zagreba
toma

_________________
www.zeljeznice.net/forum
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Toma Pošlji zasebno sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
Toma, odlične slike... ja, to so pa bili časi. Se jih še bežno spominjam... Upam, da dobimo še več takih slik. Te so zelo kvalitetne Very Happy.

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Trisedežnica

Pridružen/-a: 05.08. 2011, 17:11
Prispevkov: 164
Kraj: Maribor
Odgovori s citatom
našel sem en moj zelo star videoposnetek (tistega dne mi je nekaj reklo, da je to moja zadnja priložnost, da jo poslikam)
tukaj ga objavljam Arrow
http://www.youtube.com/watch?v=6zz5zxxvP_Q Rolling Eyes


Nazadnje urejal/a Pohorc 30 Sep 2011 19:31; skupaj popravljeno 1 krat

_________________
Smuča navzdol samo zato, da se lahko z žičnico pelje spet gor. Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Pohorc Pošlji zasebno sporočilo
  
Vodja obratovanja

Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56
Prispevkov: 1965
Kraj: Mengeš
Odgovori s citatom
@pohorc... sej ni tko star posnetek Very Happy

Je pa SUPER! To so zadnje ure obratovanja stare dame!! Odlično!

_________________
Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom polarisprox440 Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
  
Vlečnica krožnik

Pridružen/-a: 24.11. 2009, 10:59
Prispevkov: 21
Kraj: Maribor - levi breg
Odgovori s citatom
whistler je napisal/a:
V postajo pa res nisem rinil...
Ampak sam odklop kabine (in tudi priklop) je precj glasen. Pa verjetno nima nobenega sistema za pomik kabin, ker je takrat bila skupina kabin (nekje 10), potem pa nekaj časa nič in spet nekaj kabin.
Vozi vsako polno uro, takrat ko miruje na njej ni kabin, torej so v postaji.


Fischer2 je napisal/a:
Seveda ima sistem za pomik kabin! Ampak danes je verjetno že precej bogi.

Moramo razlikovati med prvotno vzpenjačo, tisto s srebrnimi kabinami in posodobljeno O4K, z rdečimi kabinami.

Pri prvotni vzpenjači se je pomik v postajah vršil s potiskanjem oz. vlečenjem kabin.

Pri posodobljeni O4K pa je za premik kabin služila baterija koles, gnana z elektromotorjem. Kolesa so bila obložena z gumijasto oblogo in med seboj ter z elektromotorjem povezana z jermeni. Pomik kabin ni bil sinhroniziran s pogonom vzpenjače in je bil med obratovanjem lahko izklopljen. Takrat je kabine pomikal srojnik. Slednje sem večkrat videl v obeh postajah.

V vsaki postaji sta bili obešeni po dve tračnici s kretnicama, ki sta bili namenjeni parkiranju kabin.
Kabine so se običajno spuščale po grozdih.
Prva in zadnja kabina sta razpirali vlečno vrv in sta bili zato bolj obremenjeni kot tiste v grozdu. Zaradi tega sta bili praviloma prazni, da ni bila presežena dopustna obremenitev.

_________________
Prijeten preostanek dneva
Signal
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom SIGNAL Pošlji zasebno sporočilo
  
Vlečnica krožnik

Pridružen/-a: 24.11. 2009, 10:59
Prispevkov: 21
Kraj: Maribor - levi breg
Odgovori s citatom
biciklist je napisal/a:
...
Pa nazaj k tehniki... ali mi zna kdo pojasniti, zakaj so na stebrih Pohorske vzpenjače našvasali tiste W na vrhu?
...

Tisti W-ji so montirani zgolj zaradi lažje menjave vrvi.
Mimogrede, vlečna vrv je bila pri O4K večkrat zamenjana.
Nosilna pa vsaj enkrat, ko je vlakna poškodoval šrapnel od granate, istreljene s strani JLA.
Ostalih zamenjav nosilnih vrvi se ne spomnim.
biciklist je napisal/a:
...
Tudi prižemne naprave so majčkeno modificirali, dobile so eno prečko na vrhu, takrat ko so zamenjali kabine v 80 letih.
...

Te 'prečke' so namenjene stiku s kolesi za pomik kabin v postajah (gl. moj prejšnji post) in nimajo s prižemami neposredne zveze.

_________________
Prijeten preostanek dneva
Signal
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom SIGNAL Pošlji zasebno sporočilo
  
Trisedežnica

Pridružen/-a: 05.08. 2011, 17:11
Prispevkov: 164
Kraj: Maribor
Odgovori s citatom
Leta 2006 je na žičnici potekal obsežnejši remont, pri katerem so zamenjali nosilno in vlečno zajlo... Smile


Nazadnje urejal/a Pohorc 02 Jan 2012 17:39; skupaj popravljeno 1 krat

_________________
Smuča navzdol samo zato, da se lahko z žičnico pelje spet gor. Smile
Poglej uporabnikov profil Najdi vse prispevke pod imenom Pohorc Pošlji zasebno sporočilo
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas  
Stran 4 od 6  

  
  
 Odgovori na to temo