|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 05 Jan 2011 18:35 |
|
Ej, misli mi bereš Sem jo isto slikal in jo hotel dat sem gor pa si me prehitel |
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 19 Feb 2011 21:30 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=JZ9aPtuBaLg&feature=related
Če se komu toži po stari Pohorski vzpenjači- njena "sorodnica2 nekje v Avstriji. Vsa čast snemalcu za tole, vidi se res vsaka podrobnost delovanja te žičnice. Samo mislim da je ta že malo bolj modernizirana, saj ima na spodnji postaji delno avtomatiziran pomik (na začetku videa), vendar ga mora še vedno uravnavati žičničar. Zanimivo je tudi, kako je ta pomik narejen. Zgoraj pa ima očitno še star sistem povsem "na roke", kjer mora žičničar ročno potegniti za tisti vzvod, da zdrsi kabina naprej. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 21 Feb 2011 11:44 |
|
Wow, tole bi blo pa fajn it obiskat!! |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Vlečnica sidro
Pridružen/-a: 03.01. 2011, 13:19 |
Prispevkov: 39 |
|
|
Objavljeno: 26 Feb 2011 16:59 |
|
tukaj se najde še ena kabina,...vse za reklamo
P.S. pri spodnji postaji je razstavljena prva kabine(sive) |
_________________ LP by Taurus
|
Vlečnica sidro
Pridružen/-a: 13.09. 2008, 23:01 |
Prispevkov: 47 |
Kraj: Zagreb |
|
Objavljeno: 31 Mar 2011 17:57 |
|
Nekaj fotografij iz knjizice 'Maribor, Slovenija Jugoslavija', izdaja Turisticno drustvo Maribor, 1968.
pozdrav iz Zagreba
toma |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 31 Mar 2011 19:28 |
|
Toma, odlične slike... ja, to so pa bili časi. Se jih še bežno spominjam... Upam, da dobimo še več takih slik. Te so zelo kvalitetne . |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Trisedežnica
Pridružen/-a: 05.08. 2011, 17:11 |
Prispevkov: 164 |
Kraj: Maribor |
|
Objavljeno: 21 Sep 2011 15:05 |
|
našel sem en moj zelo star videoposnetek (tistega dne mi je nekaj reklo, da je to moja zadnja priložnost, da jo poslikam)
tukaj ga objavljam
http://www.youtube.com/watch?v=6zz5zxxvP_Q |
Nazadnje urejal/a Pohorc 30 Sep 2011 19:31; skupaj popravljeno 1 krat _________________ Smuča navzdol samo zato, da se lahko z žičnico pelje spet gor.
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 22 Sep 2011 08:14 |
|
@pohorc... sej ni tko star posnetek
Je pa SUPER! To so zadnje ure obratovanja stare dame!! Odlično! |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Vlečnica krožnik
Pridružen/-a: 24.11. 2009, 10:59 |
Prispevkov: 21 |
Kraj: Maribor - levi breg |
|
Objavljeno: 01 Jan 2012 18:41 |
|
whistler je napisal/a: |
V postajo pa res nisem rinil...
Ampak sam odklop kabine (in tudi priklop) je precj glasen. Pa verjetno nima nobenega sistema za pomik kabin, ker je takrat bila skupina kabin (nekje 10), potem pa nekaj časa nič in spet nekaj kabin.
Vozi vsako polno uro, takrat ko miruje na njej ni kabin, torej so v postaji. |
Fischer2 je napisal/a: |
Seveda ima sistem za pomik kabin! Ampak danes je verjetno že precej bogi. |
Moramo razlikovati med prvotno vzpenjačo, tisto s srebrnimi kabinami in posodobljeno O4K, z rdečimi kabinami.
Pri prvotni vzpenjači se je pomik v postajah vršil s potiskanjem oz. vlečenjem kabin.
Pri posodobljeni O4K pa je za premik kabin služila baterija koles, gnana z elektromotorjem. Kolesa so bila obložena z gumijasto oblogo in med seboj ter z elektromotorjem povezana z jermeni. Pomik kabin ni bil sinhroniziran s pogonom vzpenjače in je bil med obratovanjem lahko izklopljen. Takrat je kabine pomikal srojnik. Slednje sem večkrat videl v obeh postajah.
V vsaki postaji sta bili obešeni po dve tračnici s kretnicama, ki sta bili namenjeni parkiranju kabin.
Kabine so se običajno spuščale po grozdih.
Prva in zadnja kabina sta razpirali vlečno vrv in sta bili zato bolj obremenjeni kot tiste v grozdu. Zaradi tega sta bili praviloma prazni, da ni bila presežena dopustna obremenitev. |
_________________ Prijeten preostanek dneva
Signal
|
Vlečnica krožnik
Pridružen/-a: 24.11. 2009, 10:59 |
Prispevkov: 21 |
Kraj: Maribor - levi breg |
|
Objavljeno: 01 Jan 2012 19:00 |
|
biciklist je napisal/a: |
...
Pa nazaj k tehniki... ali mi zna kdo pojasniti, zakaj so na stebrih Pohorske vzpenjače našvasali tiste W na vrhu?
...
|
Tisti W-ji so montirani zgolj zaradi lažje menjave vrvi.
Mimogrede, vlečna vrv je bila pri O4K večkrat zamenjana.
Nosilna pa vsaj enkrat, ko je vlakna poškodoval šrapnel od granate, istreljene s strani JLA.
Ostalih zamenjav nosilnih vrvi se ne spomnim.
biciklist je napisal/a: |
...
Tudi prižemne naprave so majčkeno modificirali, dobile so eno prečko na vrhu, takrat ko so zamenjali kabine v 80 letih.
... |
Te 'prečke' so namenjene stiku s kolesi za pomik kabin v postajah (gl. moj prejšnji post) in nimajo s prižemami neposredne zveze. |
_________________ Prijeten preostanek dneva
Signal
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 4 od 6
|
|
|
|
|