|
Kabinska žičnica
Pridružen/-a: 25.10. 2009, 09:33 |
Prispevkov: 383 |
Kraj: Celje |
|
Objavljeno: 28 Okt 2009 10:53 |
|
To se fajn tudi vid na sedežnici Costi na Kronplatzu (v Dolomitih). |
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 31 Okt 2009 11:02 |
|
Tudi na Sodilisi v Alti Badii se to lepo vidi. V bistvu na vseh, ki nimajo "ščetk" na postaji in ki imajo tako traso, da se z nje lahko to vidi. |
|
Vlečnica krožnik
Pridružen/-a: 24.11. 2009, 10:59 |
Prispevkov: 21 |
Kraj: Maribor - levi breg |
|
Objavljeno: 28 Nov 2009 11:52 |
|
Fischer2 je napisal/a: |
Kleme so zelo različne, odvisno od proizvajalca in starosti. Pri Pohorski vzpenjači so nekakšne ročice, ki se na postaji zavrtijo in klemo razprejo (vsaj po sliki sklepam tako)... |
Te "ročice" so imele še eno pomembno funkcijo, to je bilo kontroliranje položaja prižem ("klem"). Kontroliranje položaja prižem se je izvajalo pri izvozih iz postaj. Če ročica prižeme ob prevozu končnega stikala ni bila v natančnem položaju (popolni priklop), sta se aktivirali zaustavitev in zaviranje pogona.
Glede varnosti je bila kontrola položaja prižem izredno pomembna, saj je preprečevala vožnjo nepopolno priklopljene kabine na vlečno vrv. (Kabina je imela dve samostojni prižemi zaradi varnosti. Funkcionalno bi bila dovolj ena.)
Lp Signal |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 28 Nov 2009 19:47 |
|
@Signal, odlični podatki! (dobrodošel na forumu) |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34 |
Prispevkov: 673 |
Kraj: Škofja Loka |
|
Objavljeno: 04 Apr 2010 18:03 |
|
vidi se tud dobro na krvavčevi gondoli pa na 6-sedi počivalo |
|
Kabinska žičnica
Pridružen/-a: 25.10. 2009, 09:33 |
Prispevkov: 383 |
Kraj: Celje |
|
Objavljeno: 15 Avg 2010 16:59 |
|
Glede kupol na sedežnicah mslim, da na tistih vratcih senzorji, ki zaznajo to, da se vratca, skozi katere že kdo gre prej zaprejo, zaznajo tudi to, da se tist mehanizem nardi, da ne zapira kupola oziroma je sedežnica tak sprogramirana. |
|
Funifor
Pridružen/-a: 26.05. 2009, 12:41 |
Prispevkov: 911 |
Kraj: Ljubljana |
|
Objavljeno: 15 Avg 2010 19:37 |
|
Tole pa ne bo držalo. Tudi če daš težko stvar gor se kupole ne zaprejo. Zadeva deluje na princip tehtanja, kako točno pa ne bi vedel. |
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 15 Avg 2010 22:15 |
|
Verjetno je na začetku špure kak senzor ki odčita poves... to bi zagotovo vedel @awdfun ali pa @garfield |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Funifor
Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34 |
Prispevkov: 673 |
Kraj: Škofja Loka |
|
Objavljeno: 16 Avg 2010 07:31 |
|
Mal sem pozabu iz cerknega, a ko negres na sedes se kupola zapre? |
|
Kabinska žičnica
Pridružen/-a: 25.10. 2009, 09:33 |
Prispevkov: 383 |
Kraj: Celje |
|
Objavljeno: 16 Avg 2010 09:13 |
|
Ja, ampak v primeru, da je tak naštiman, ker lahka so tut cel čas odprte. |
|
Funifor
Pridružen/-a: 18.03. 2010, 15:34 |
Prispevkov: 673 |
Kraj: Škofja Loka |
|
Objavljeno: 16 Avg 2010 21:52 |
|
Tistih mal ko sem biv na cerknu, se mi zdi 3 dni, pa je biv zmer soncen vreme, ko je sla dol se je zaprla, loh sem mev pa glih tako sreco pa niso ugasnil. |
|
Tehnični direktor
Pridružen/-a: 16.06. 2009, 14:42 |
Prispevkov: 1128 |
Kraj: Gorenja vas |
|
Objavljeno: 16 Avg 2010 22:08 |
|
ja.. na obeh žičnicah na Cerknem (Brdo in Lom) ko gre sedež v dolino se zapre.. .. govorimo o strani ko gre sedež gor.. ko je sedež prazen in gre v postaji gor se avtomatsko zapre. ko pa je sedež poln se pa ne zapre.. in je ta možnost da zapreš ročno... ubistvu je res narejeno na težo kot je @Fischer2 reku.. ker na Lomu včasih ko je res slabo vreme ( ko sneg reže po bradi) je spodaj tabla obvezno zapiranje kabin.. ker se sama ne zapre.. kot sem rekel .. če je kdo gor se ne zapre če ga pa ni se pa zapre... to je pomojem tale senzor... ( al je na težo kaj al ni pa jaz nevem..
to se pravi da ni na težo.. skoraj na vsaki pokriti napravi je v dolini tako imenovan IR senzor... na eni strani je tak na drugi je pa samo "maček" to se pravi da ta senzor oddaja žarek in ga nazaj sprejme.. je tok slenjen.. če ga pa odda pa ne sprejem se pa tok prekine.. ali obratno.. odvisno od polarizacije senzorja.. po tem pomojem avtomatika v terminalu ve ali zapreti kabino ali ne.. na zgornji postaji je isti sistem...
LP BoziceK |
_________________ Ajga, usak let k se zajla zasuče, men srce zaigra
|
Vodja obratovanja
Pridružen/-a: 01.04. 2008, 12:56 |
Prispevkov: 1965 |
Kraj: Mengeš |
|
Objavljeno: 16 Avg 2010 23:12 |
|
Pomoje ima @božiček kar prav. To je navadna fotocelica. Verjetno pri praznem sedežu "vidi" skozi in nato se pokrov samodejno zapre. |
_________________ Ni ga čez zajlo na stebru... ... pa fajn je če se kšn kulo vrti...
"Ne vijugej, ti 'm karto uzeu!!!"
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 2 od 4
|
|
|
|
|